דף הבית » מוצרי אפל » שחזור סיסמה של Apple ID ללא שאלות אבטחה

שחזור סיסמה של Apple ID ללא שאלות אבטחה

שחזור סיסמה של Apple ID ללא שאלות אבטחה

מה זה Apple ID?

מזהה Apple הוא מזהה ייחודי המשמש לגישה לשירותי Apple כגון App Store, iCloud, iTunes ועוד. הוא משמש גם לאימות רכישות והורדות מ-App Store ו-iTunes Store. ה-Apple ID שלך משמש גם לגישה לתמיכה של Apple ולשירותים אחרים של Apple.

מהי סיסמת Apple ID?

סיסמת Apple ID היא סיסמה ייחודית המשמשת לגישה לחשבון Apple ID שלך. חשוב לשמור על סיסמת Apple ID שלך מאובטחת ולשנות אותה באופן קבוע.

כיצד לשחזר את סיסמת Apple ID שלך ללא שאלות אבטחה

אם שכחת את סיסמת Apple ID ואין לך גישה לשאלות האבטחה שלך, ישנן מספר דרכים לשחזר את סיסמת Apple ID שלך.

1. השתמש באימות דו-גורמי

אם הפעלת אימות דו-שלבי במזהה Apple שלך, תוכל להשתמש בו כדי לאפס את הסיסמה שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר Apple ID ולחץ על הקישור "שכחתי מזהה אפל או סיסמה". לאחר מכן תתבקש להזין את מזהה Apple שלך וקוד אימות יישלח למכשיר המהימן שלך. לאחר שתזין את קוד האימות, תוכל לאפס את הסיסמה שלך.

2. השתמש בכתובת האימייל שלך

אם יש לך גישה לכתובת הדוא"ל המשויכת ל-Apple ID שלך, תוכל להשתמש בה כדי לאפס את הסיסמה שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר Apple ID ולחץ על הקישור "שכחתי מזהה אפל או סיסמה". לאחר מכן תתבקש להזין את מזהה Apple שלך וקוד אימות יישלח לכתובת הדוא"ל שלך. לאחר שתזין את קוד האימות, תוכל לאפס את הסיסמה שלך.

3. פנה לתמיכה של Apple

אם אינך מצליח לאפס את הסיסמה שלך באמצעות אימות דו-שלבי או כתובת הדוא"ל שלך, תוכל לפנות לתמיכה של Apple לקבלת סיוע. התמיכה של Apple יכולה לעזור לך לאפס את הסיסמה ולהשיג מחדש גישה למזהה Apple שלך.

סיכום

אם שכחת את סיסמת Apple ID ואין לך גישה לשאלות האבטחה שלך, ישנן מספר דרכים לשחזר את סיסמת Apple ID שלך. אתה יכול להשתמש באימות דו-שלבי, בכתובת הדוא"ל שלך, או לפנות לתמיכה של Apple לקבלת סיוע. על ידי ביצוע השלבים הבאים, תוכל לקבל בחזרה גישה למזהה Apple שלך ולאפס את הסיסמה שלך.

דילוג לתוכן