דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לשחזר סיסמת אפל לנייד אם נשכח

כיצד לשחזר סיסמת אפל לנייד אם נשכח

כיצד לשחזר סיסמת אפל לנייד אם נשכח

מבוא

שכחת סיסמת אפל לנייד יכולה להיות חוויה מתסכלת. בין אם שכחת את הסיסמה ל-Apple ID שלך או את קוד הגישה למכשיר שלך, חשוב לדעת כיצד לשחזר אותה. למרבה המזל, אפל הקלה על איפוס הסיסמה או הסיסמה שלך. במאמר זה, אנו נספק מדריך שלב אחר שלב כיצד לשחזר סיסמת אפל לנייד אם שכחת אותה.

איפוס סיסמת Apple ID שלך

אם שכחת את הסיסמה ל-Apple ID שלך, תוכל לאפס אותה באמצעות אתר Apple ID. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר Apple ID ולחץ על "שכחתי מזהה אפל או סיסמה". לאחר מכן תתבקש להזין את ה-Apple ID שלך. לאחר שתזין את ה-Apple ID שלך, תתבקש לענות על מספר שאלות אבטחה. לאחר שתענה על שאלות האבטחה, תוכל לאפס את הסיסמה שלך.

שימוש באימות דו-גורמי

אם הפעלת אימות דו-שלבי ב-Apple ID שלך, תצטרך להשתמש בו כדי לאפס את הסיסמה שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר Apple ID ולחץ על "שכחתי מזהה אפל או סיסמה". לאחר מכן תתבקש להזין את ה-Apple ID שלך. לאחר שהזנת את ה-Apple ID שלך, תתבקש להזין את קוד האימות שנשלח למכשיר המהימן שלך. לאחר שתזין את קוד האימות, תוכל לאפס את הסיסמה שלך.

שימוש במפתח השחזור שלך

אם הפעלת אימות דו-שלבי במזהה Apple שלך ואין לך גישה למכשיר המהימן שלך, תוכל להשתמש במפתח השחזור שלך כדי לאפס את הסיסמה שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר Apple ID ולחץ על "שכחתי מזהה אפל או סיסמה". לאחר מכן תתבקש להזין את ה-Apple ID שלך. לאחר שהזנת את מזהה Apple שלך, תתבקש להזין את מפתח השחזור שלך. לאחר שתזין את מפתח השחזור שלך, תוכל לאפס את הסיסמה שלך.

איפוס קוד הסיסמה של המכשיר שלך

אם שכחת את קוד הגישה למכשיר שלך, תוכל לאפס אותו באמצעות iTunes. כדי לעשות זאת, חבר את המכשיר למחשב ופתח את iTunes. לאחר פתיחת iTunes, תתבקש להזין את קוד הסיסמה של המכשיר שלך. אם שכחת את קוד הגישה שלך, תוכל ללחוץ על "שכחת קוד גישה". לאחר מכן תתבקש להזין את ה-Apple ID והסיסמה שלך. לאחר שתזין את מזהה Apple והסיסמה שלך, תוכל לאפס את קוד הסיסמה שלך.

שימוש במצב שחזור

אם שכחת את קוד הסיסמה של המכשיר ואין לך גישה למזהה Apple ולסיסמה שלך, תוכל להשתמש במצב שחזור כדי לאפס את קוד הסיסמה. כדי לעשות זאת, חבר את המכשיר למחשב ופתח את iTunes. לאחר פתיחת iTunes, תצטרך להעביר את המכשיר שלך למצב שחזור. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצני הבית וההפעלה עד להופעת מסך מצב השחזור. ברגע שהמכשיר שלך במצב שחזור, תוכל לאפס את קוד הגישה שלך.

באמצעות Find My iPhone

אם שכחת את קוד הסיסמה של המכשיר ואין לך גישה למזהה Apple ולסיסמה שלך, תוכל להשתמש ב- Find My iPhone כדי לאפס את קוד הסיסמה שלך. כדי לעשות זאת, עבור אל אתר האינטרנט Find My iPhone והיכנס עם ה-Apple ID והסיסמה שלך. לאחר שנכנסת, תוכל לבחור את המכשיר שלך ולאפס את קוד הגישה שלך.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה סיסמת Apple ID קוד גישה למכשיר
לאפס את הסיסמה אתר Apple ID iTunes
אימות דו-גורמי קוד אימות לא
מפתח שחזור מפתח שחזור לא
מצב שחזור לא מצב שחזור
מצא את האייפון שלי לא מצא את האייפון שלי

שאלות ותשובות

ש: מה אם אין לי גישה למכשיר המהימן שלי?

ת: אם אין לך גישה למכשיר המהימן שלך, תוכל להשתמש במפתח השחזור שלך כדי לאפס את הסיסמה. אתה יכול גם להשתמש במצב שחזור כדי לאפס את קוד הסיסמה של המכשיר שלך.

ש: מה אם אין לי גישה למזהה Apple ולסיסמה שלי?

ת: אם אין לך גישה למזהה Apple ולסיסמה שלך, תוכל להשתמש במצב שחזור כדי לאפס את קוד הסיסמה של המכשיר. אתה יכול גם להשתמש ב- Find My iPhone כדי לאפס את קוד הגישה שלך.

סיכום

שכחת סיסמת אפל לנייד יכולה להיות חוויה מתסכלת. למרבה המזל, אפל הקלה על איפוס הסיסמה או הסיסמה שלך. כדי לאפס את סיסמת Apple ID שלך, אתה יכול להשתמש באתר Apple ID. אם הפעלת אימות דו-שלבי, תצטרך להשתמש בו כדי לאפס את הסיסמה שלך. אם אין לך גישה למכשיר המהימן שלך, תוכל להשתמש במפתח השחזור שלך כדי לאפס את הסיסמה. כדי לאפס את קוד הסיסמה של המכשיר שלך, אתה יכול להשתמש ב-iTunes. אם אין לך גישה ל-Apple ID ולסיסמה שלך, תוכל להשתמש במצב שחזור או ב- Find My iPhone כדי לאפס את קוד הגישה שלך. עם המדריך הזה, עכשיו אתה אמור לקבל את הידע הדרוש לך כדי לשחזר סיסמת אפל לנייד אם שכחת אותה.

דילוג לתוכן