דף הבית » חופים באילת » שעות פתיחה של חוף המגדלור באילת

שעות פתיחה של חוף המגדלור באילת

שעות פתיחה של חוף המגדלור באילת

מהו חוף מגדלור אילת?

חוף המגדלור של אילת הוא חוף פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. זהו אחד החופים המתויירים ביותר באזור וידוע בנופים המדהימים של הים האדום. בחוף נמצא גם מגדלור, שהוא אטרקציה תיירותית פופולרית. המגדלור הוא מקום נהדר להתרשם מהנופים של הים האדום והסביבה.

שעות פתיחה של חוף המגדלור באילת

חוף המגדלור באילת פתוח כל השנה, למעט חלק מהחגים. החוף פתוח בין השעות 8:00-20:00 בחודשי הקיץ, ובין השעות 9:00-18:00 בחודשי החורף. במהלך חודשי הקיץ, החוף בדרך כלל עמוס למדי, ולכן עדיף להגיע מוקדם כדי למצוא מקום טוב.

דברים לעשות בחוף מגדלור אילת

חוף המגדלור באילת הוא מקום נהדר לשחייה, שיזוף ופעילויות חוף אחרות. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום, כך שתוכלו לחטוף ארוחה קלה או משקה מרענן. החוף הוא גם מקום נהדר לשנורקלינג וספורט מים אחר.

בטיחות בחוף מגדלור אילת

החוף מטופח ומטופל על ידי מצילים, כך שהוא מקום בטוח לשחייה ופעילויות אחרות. חשוב להקפיד על כללי ותקנות הבטיחות וכן על הוראות המצילים.

נגישות בחוף מגדלור אילת

החוף נגיש בקלות ברכב, אוטובוס או מונית. יש גם חניון בקרבת מקום, כך שתוכלו להחנות את הרכב בקלות וללכת לחוף הים.

דברים שכדאי לדעת לפני ביקור בחוף המגדלור באילת

לפני הביקור בחוף המגדלור באילת, חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר ולתכנן בהתאם. כמו כן, חשוב להביא הרבה קרם הגנה, שכן השמש יכולה להיות די חזקה באזור זה. בנוסף, חשוב להביא כובע ומשקפי שמש כדי להגן על העיניים מפני השמש.

סיכום

חוף המגדלור באילת הוא מקום נהדר לשחייה, שיזוף ופעילויות חוף אחרות. החוף פתוח כל השנה, למעט חופשות מסוימות, והוא נגיש בקלות ברכב, באוטובוס או במונית. לפני הביקור, חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר ולתכנן בהתאם. בנוסף, חשוב להביא הרבה קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש כדי להגן על העיניים מהשמש. למידע נוסף על חוף המגדלור באילת, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב . הנה כמה טיפים שכדאי לזכור בעת ביקור בחוף המגדלור באילת:

  • הגיעו מוקדם כדי למצוא מקום טוב.
  • פעל לפי כללי הבטיחות והתקנות.
  • הביאו הרבה קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש.
  • בדוק את תחזית מזג האוויר לפני הביקור.
דילוג לתוכן