דף הבית » מידע מקצועי » שרתון אילת מחיר – מדריך מקיף

שרתון אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-09 00:31:00+02:00

היכרות עם שרתון אילת

שרתון אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר הנופש בים האדום אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות. המלון ממוקם גם בנוחות ליד החוף, מרכזי קניות ואטרקציות נוספות. עם הנוף המדהים של הים האדום ומיקומו הנוח, שרתון אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה רגועה.

שרתון אילת מחיר

שרתון אילת מציעה מגוון סוגי חדרים ומחירים. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר, העונה ומשך השהייה. המחירים נעים בין 400 ₪ ל-1,500 ₪ ללילה. המחירים משתנים גם בהתאם לסוג החדר, כמו חדר סטנדרטי, סוויטה או וילה. המלון מציע גם חבילות מיוחדות והנחות לאורחים המזמינים את שהותם מראש. לדוגמה, אורחים המזמינים את השהות שלהם לפחות 30 יום מראש יכולים לקבל עד 20% הנחה מהמחיר הרגיל. אורחים המזמינים את השהות שלהם לפחות 60 יום מראש יכולים לקבל עד 25% הנחה מהמחיר הרגיל. המלון מציע גם חבילות מיוחדות למשפחות. משפחות יכולות לקבל הנחה של עד 30% מהמחיר הרגיל כשהן מזמינות את שהותן לפחות 30 יום מראש. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לקבוצות של 10 ומעלה. קבוצות של 10 ומעלה יכולות לקבל הנחה של עד 40% מהמחיר הרגיל כשהן מזמינות את שהותן לפחות 30 יום מראש. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לנוסעים עסקיים. נוסעים עסקיים יכולים לקבל הנחה של עד 50% מהמחיר הרגיל כאשר הם מזמינים את השהות שלהם לפחות 30 יום מראש.

עמלות ומסים נוספים

בנוסף לתעריפי החדרים, האורחים בשרתון אילת יחויבו גם בתשלומים ובמיסים נוספים. עמלות ומסים אלו כוללים דמי שירות, מס עירוני ומס ערך מוסף. דמי השירות הם 10% ממחיר החדר הכולל, המס העירוני הוא ₪20 ללילה ומס ערך מוסף הוא 17%.

סיכום

שרתון אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר הנופש בים האדום אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומגוון מסעדות. המלון מציע גם מגוון סוגי חדרים ומחירים, החל מ-400 ₪ ועד 1,500 ₪ ללילה. המלון מציע גם חבילות מיוחדות והנחות לאורחים המזמינים את שהותם מראש. בנוסף לתעריפי החדרים, האורחים בשרתון אילת יחויבו גם בתשלומים ובמיסים נוספים. למידע נוסף על שרתון אילת ומחיריה, בקר בשרתון אילת מחיר .

דילוג לתוכן