דף הבית » מוצרי אפל » תפוח ובניו סניף נוף הארץ כפר קאסם

תפוח ובניו סניף נוף הארץ כפר קאסם

תפוח ובניו סניף נוף הארץ כפר קאסם

אפל ובניו סניף נוף הארץ כפר קאסם: עסק בבעלות משפחתית

סניף אפל ובניו נוף הארץ כפר קאסם הינו עסק בבעלות משפחתית המספק מוצרים ושירותים איכותיים לקהילה המקומית כבר למעלה מ-50 שנה. החנות ממוקמת בלב כפר קאסם, ישוב קטן בצפון הארץ. החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים, לרבות מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל לבית, רהיטים ועוד. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון תיקונים, התקנה ומשלוחים.

תולדות אפל ובניו סניף נוף הארץ כפר קאסם

סניף אפל ובניו נוף הארץ כפר קאסם נוסד בשנת 1969 על ידי משפחת אפל. החנות הייתה במקור חנות קטנה הממוקמת במרכז כפר קאסם. עם השנים החנות גדלה והתרחבה והפכה לאחת החנויות הגדולות באזור. החנות נמצאת בבעלות משפחת אפל ומנוהלת כבר למעלה מ-50 שנה, וכיום מנוהלת על ידי הדור השלישי של המשפחה.

מגוון רחב של מוצרים

סניף אפל ובניו נוף הארץ כפר קאסם מציע מגוון רחב של מוצרים לרבות מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל לבית, רהיטים ועוד. בחנות מבחר רחב של מוצרים של מותגים מובילים כמו סמסונג, LG וסוני. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון תיקונים, התקנה ומשלוחים.

שירות איכותי ושביעות רצון לקוחות

אפל ובניו סניף נוף הארץ כפר קאסם מתחייב למתן שירות איכותי ושביעות רצון הלקוחות. בחנות יש צוות של צוות מנוסה ובעל ידע שתמיד זמין לעזור ללקוחות למצוא את המוצר המתאים לצרכיהם. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון תיקונים, התקנה ומשלוחים.

מחויבות לקהילה המקומית

סניף אפל ובניו נוף הארץ כפר קאסם מחויב לתמוך בקהילה המקומית. החנות הייתה מעורבת ביוזמות קהילתיות שונות, כגון מתן חסות לקבוצות ספורט מקומיות ותרומה לעמותות צדקה מקומיות. כמו כן, החנות מציעה הנחות ללקוחות מקומיים ומשתתפת באירועים מקומיים. סניף אפל ובניו נוף הארץ כפר קאסם הינו עסק בבעלות משפחתית המספק מוצרים ושירותים איכותיים לקהילה המקומית כבר למעלה מ-50 שנה. החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים, לרבות מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל לבית, רהיטים ועוד. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון תיקונים, התקנה ומשלוחים. החנות מתחייבת למתן שירות איכותי ושביעות רצון הלקוחות, וכן לתמוך בקהילה המקומית. למידע נוסף, בקר בסניף אפל ובניו נוף הארץ כפר קאסם .

דילוג לתוכן