דף הבית » חופים באילת » תפריט חוף מאווי אילת: מדריך מקיף

תפריט חוף מאווי אילת: מדריך מקיף

תפריט חוף מאווי אילת: מדריך מקיף

חוף מאווי אילת: סקירה כללית

חוף מאווי אילת היא מסעדת חוף הממוקמת בעיר אילת, ישראל. המסעדה ידועה במנות פירות הים הטעימות שלה, כמו גם בנופים המדהימים של הים האדום. המסעדה פתוחה כל השנה, ומהווה מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה מציעה מגוון מנות, לרבות מבחר רחב של מנות פירות ים. התפריט כולל גם מבחר סלטים, כריכים וארוחות קלות נוספות. המסעדה מציעה גם מבחר של משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים. במסעדה אווירה נינוחה, והצוות ידידותי וקשוב. המסעדה מציעה גם מקומות ישיבה בחוץ, המושלם ליהנות מנופי הים האדום.

תפריט מאווי ביץ' אילת

תפריט מאווי ביץ' אילת כולל מבחר רחב של מנות פירות ים, כמו גם סלטים, כריכים וארוחות קלות נוספות. התפריט כולל גם מבחר משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים.

מנות של אוכל ימי

מנות פירות הים במאווי ביץ' אילת הן מהמנות הפופולריות ביותר בתפריט. המסעדה מציעה מגוון מנות פירות ים, לרבות דגים בגריל, שרימפס וקלמרי. מנות פירות הים מוגשות עם מגוון רטבים וצדדים כמו צ'יפס, אורז וירקות.

סלטים

המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, ביניהם סלט יווני קלאסי, סלט קיסר וסלט טונה. הסלטים מוגשים עם מגוון רטבים כמו ויניגרט בלסמי ורוטב ראנץ'.

כריכים

המסעדה מציעה גם מבחר כריכים, ביניהם BLT קלאסי, כריך טונה וכריך גבינה בגריל. הכריכים מוגשים עם מגוון צדדים, כמו צ'יפס וסלט כרוב.

מַשׁקָאוֹת

המסעדה מציעה גם מבחר של משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים. המשקאות האלכוהוליים כוללים בירה, יין וקוקטיילים. המשקאות הלא אלכוהוליים כוללים משקאות קלים, מיצים ותה קר.

חוף מאווי אילת מחירים

המחירים בחוף מאווי אילת סבירים ומשתלמים. מנות פירות הים נעות בין 25-50 ₪ ואילו הסלטים והכריכים נעים בין 15-25 ₪. המשקאות האלכוהוליים נעים בין 10-20 ₪ ואילו המשקאות הלא אלכוהוליים נעים בין 5-10 ₪.

שאלות ותשובות

ש: האם מאווי ביץ' אילת מציע טייק אאוט?

ת: כן, מאווי ביץ' אילת מציע טייק אאוט. המסעדה מציעה גם שירותי משלוחים תמורת תשלום נוסף.

ש: האם מאווי ביץ' אילת מציע אפשרויות צמחוניות?

ת: כן, מאווי ביץ' אילת מציע מבחר מנות צמחוניות, כולל סלטים וכריכים.

ש: האם מאווי ביץ' אילת מציע מקומות ישיבה בחוץ?

ת: כן, מאווי ביץ' אילת מציע מקומות ישיבה בחוץ, המושלם ליהנות מנופי הים האדום.

סיכום

מאווי ביץ' אילת היא מסעדת חוף פופולרית באילת, ישראל. המסעדה מציעה מגוון מנות, לרבות מבחר רחב של מנות פירות ים, סלטים, כריכים וארוחות קלות נוספות. המסעדה מציעה גם מבחר של משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים. המחירים בחוף מאווי אילת סבירים ומשתלמים, והצוות ידידותי וקשוב. המסעדה מציעה גם מקומות ישיבה בחוץ, המושלם ליהנות מנופי הים האדום.

דילוג לתוכן