דף הבית » חופים באילת » תפריט חוף מיקונוס אילת: השוואה מהירה

תפריט חוף מיקונוס אילת: השוואה מהירה

תפריט חוף מיקונוס אילת: השוואה מהירה

תפריט חוף מיקונוס אילת: השוואה מהירה

חוף מיקונוס אילת הוא יעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד. עם הנופים המדהימים של הים האדום והאוכל הטעים שלו, אין זה פלא שזה מקום מועדף על צופי החוף. אבל מה בדיוק יש בתפריט בחוף מיקונוס אילת? במאמר זה, נסקור את המנות השונות הזמינות ונשווה ביניהן.

מנות של אוכל ימי

חוף מיקונוס אילת מציע מגוון רחב של מנות פירות ים. מדגים בגריל ועד שרימפס וקלמרי, יש משהו לכולם. מנות פירות הים מבושלות לשלמות ומוגשות עם מגוון רטבים ותוספות. המחירים נעים בין 25-50 שקלים למנה.

כלים בשריים

חוף מיקונוס אילת מציע גם מבחר מנות בשריות. מהמבורגרים ועד סטייקים, יש משהו לכולם. מנות הבשר מבושלות לשלמות ומוגשות עם מגוון רטבים ותוספות. המחירים נעים בין 25-50 שקלים למנה.

מנות צמחוניות

חוף מיקונוס אילת מציע גם מבחר מנות צמחוניות. מסלטים ועד פלאפל, יש משהו לכל אחד. המנות הצמחוניות מבושלות לשלמות ומוגשות עם מגוון רטבים ותוספות. המחירים נעים בין 25-50 שקלים למנה.

תפריט חוף מיקונוס אילת: מחירים

חוף מיקונוס אילת מציע מגוון מנות במחירים נוחים. מנות פירות ים נעות בין 25-50 שקלים, ואילו מנות בשריות נעות בין 25-50 שקלים. מנות צמחוניות נעות בין 25-50 שקלים.

תפריט חוף מיקונוס אילת: השוואה מהירה

סוג המנה טווח מחירים
פירות ים 25-50 שקלים
בָּשָׂר 25-50 שקלים
צִמחוֹנִי 25-50 שקלים

תפריט חוף מיקונוס אילת: סיכום

חוף מיקונוס אילת הוא יעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד. עם הנופים המדהימים של הים האדום והאוכל הטעים שלו, אין זה פלא שזה מקום מועדף על צופי החוף. התפריט מציע מגוון מנות, מפירות ים דרך בשר ועד מנות צמחוניות. המחירים נעים בין 25-50 שקלים למנה.

שאלות ותשובות

ש: איזה סוג של מטבח מציע חוף מיקונוס אילת?

ת: חוף מיקונוס אילת מציע מגוון מנות, מפירות ים דרך בשר ועד מנות צמחוניות.

ש: מה טווח המחירים למנות בחוף מיקונוס אילת?

ת: המחירים נעים בין 25-50 שקלים למנה.

דילוג לתוכן