דף הבית » מידע מקצועי » אייס ספייס אילת מחיר – מדריך מקיף

אייס ספייס אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-04-28 04:04:00+02:00

מה זה אייס ספייס אילת?

אייס ספייס אילת היא גלידריה הממוקמת בעיר אילת, ישראל. זהו מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד, המציע מגוון רחב של טעמים ותוספות. החנות ידועה בטעמיה הייחודיים, כמו "תבלין אילת" המפורסם שהוא שילוב של קינמון, הל ואגוז מוסקט. אייס ספייס אילת מציעה גם מגוון אפשרויות טבעוניות וללא חלב, מה שהופך אותה למקום נהדר עבור כולם ליהנות מפינוק טעים.

אייס ספייס אילת מחירים

אייס ספייס אילת מציעה מגוון מחירים עבור הגלידה שלה. המחירים משתנים בהתאם לגודל וסוג הגלידה. המחירים לכדור גלידה בודד נעים בין 15 ₪ ל-25 ₪. לסקופ זוגי המחירים נעים בין 25 ש"ח ל-35 ש"ח. לסקופ משולש המחירים נעים בין 35 ש"ח ל-45 ש"ח. מחירי התוספות משתנים בהתאם לסוג התוספת. המחירים לתוספות הפופולריות ביותר נעים בין 5 ש"ח ל-10 ש"ח. המחירים לתוספות האקזוטיות יותר נעים בין 10 ש"ח ל-15 ש"ח.

אייס ספייס אילת טעמים

אייס ספייס אילת מציעה מגוון רחב של טעמים לגלידות שלה. הטעמים הפופולריים ביותר כוללים את הווניל הקלאסי, השוקולד והתות. טעמים פופולריים אחרים כוללים פיסטוק, אגוזי לוז וקוקוס. החנות מציעה גם מגוון טעמים טבעוניים וללא חלב, כמו שקדים, קוקוס וקשיו.

אייס ספייס אילת תוספות

אייס ספייס אילת מציעה מגוון תוספות לגלידות שלה. התוספות הפופולריות ביותר כוללות זילוף, שוקולד צ'יפס ואגוזים. תוספות פופולריות אחרות כוללות מרשמלו, דובי גומי ופירורי עוגיות. החנות מציעה גם מגוון תוספות טבעוניות וללא חלב, כמו פתיתי קוקוס, פירות יבשים ושוקולד צ'יפס טבעוני.

מבצעי אייס ספייס אילת

אייס ספייס אילת מציעה מגוון מבצעים לאורך כל השנה. בחודשי הקיץ מציעה החנות מבצע מיוחד של "סקופ קיץ", הכולל שתי כדורי גלידה במחיר אחד. בחודשי החורף מציעה החנות מבצע מיוחד של "חימום חורף" הכולל תוספת חינם ברכישת שתי כדורי גלידה.

סיכום

אייס ספייס אילת היא גלידריה פופולרית בעיר אילת, ישראל. החנות מציעה מגוון רחב של טעמים ותוספות, כמו גם אפשרויות טבעוניות וללא חלב. מחירי הגלידה והתוספות משתנים בהתאם לגודל ולסוג. החנות מציעה גם מגוון מבצעים לאורך כל השנה. בין אם אתם מחפשים כדור גלידה קלאסי או משהו קצת יותר אקזוטי, באייס ספייס אילת יש משהו לכולם.

דילוג לתוכן