דף הבית » חופים באילת » אילת טלפון: מסעדת חוף באילת

אילת טלפון: מסעדת חוף באילת

אילת טלפון: מסעדת חוף באילת

אילת טלפון: מסעדת חוף באילת

אילת טלפון היא מסעדת חוף הממוקמת בעיר אילת, ישראל. זהו מקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד, המציע חווית אוכל ייחודית עם נוף מדהים של הים האדום. המסעדה ידועה במאכלי ים טריים, מטבח ים תיכוני טעים, ושירות ידידותי.

אווירה מרגיעה

אילת טלפון מציעה אווירה נינוחה עם נוף מהמם לים סוף. המסעדה ממוקמת ממש על החוף, כך שתוכלו ליהנות מרחש הגלים ומריח הים בזמן שאתם אוכלים. למסעדה יש גם פינת ישיבה חיצונית גדולה, מושלמת להנאה ממזג האוויר החם ומהנוף היפהפה.

פירות ים טריים ומטבח ים תיכוני

אילת טלפון ידועה בפירות הים הטריים שלה ובמטבח הים תיכוני. בתפריט מגוון מנות, ביניהן דגים בגריל, שווארמה, פלאפל ועוד. המסעדה מציעה גם מבחר מנות צמחוניות, כמו גם מגוון קינוחים.

שירות ידידותי

הצוות באילת טלפון ידידותי וקשוב. הם תמיד מוכנים לעזור בכל שאלה או בקשה שיש לך. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות, לרבות בירה, יין וקוקטיילים.

חווית אוכל ייחודית

אילת טלפון מציעה חווית אוכל ייחודית שלא תמצאו בשום מקום אחר. המסעדה ממוקמת ממש על החוף, כך שתוכלו ליהנות מרחש הגלים ומריח הים בזמן שאתם אוכלים. האווירה נינוחה והצוות ידידותי וקשוב. בתפריט מגוון מנות, ביניהן דגים בגריל, שווארמה, פלאפל ועוד.

בקר באילת טלפון עבור חווית אוכל ייחודית

אילת טלפון היא מסעדת חוף הממוקמת בעיר אילת, ישראל. זהו מקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד, המציע חווית אוכל ייחודית עם נוף מדהים של הים האדום. המסעדה ידועה במאכלי ים טריים, מטבח ים תיכוני טעים, ושירות ידידותי. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית זוגית או בילוי מהנה עם חברים, אילת טלפון היא המקום המושלם ללכת אליו.

דילוג לתוכן