דף הבית » מידע מקצועי » אילת מחירי החלקה על הקרח לחיילים

אילת מחירי החלקה על הקרח לחיילים

2023-05-19 21:20:00+02:00

מחירי החלקה על הקרח לחיילים באילת

החלקה על הקרח היא פעילות פופולרית באילת, וחיילים רבים מנצלים את ההנחות והמבצעים העומדים לרשותם. בין אם אתה חייל שמחפש פעילות מהנה או אזרח המחפש לתמוך בכוחות, הנה מה שאתה צריך לדעת על מחירי החלקה על הקרח לחיילים באילת.

מחירי החלקה על הקרח לחיילים

מחירי ההחלקה על הקרח לחיילים באילת נמוכים משמעותית מהמחירים לאזרחים. חיילים יכולים לרכוש כרטיס לשעה ב-25 ₪ בלבד, בעוד שאזרחים צריכים לשלם 45 ₪ עבור אותו כרטיס. חיילים יכולים לרכוש גם כרטיס שעתיים ב-40 ₪ בלבד, בעוד שאזרחים צריכים לשלם 80 ₪ עבור אותו כרטיס.

הנחות ומבצעים מיוחדים

בנוסף למחירים המוזלים, חיילים יכולים לנצל גם מבצעים והנחות מיוחדות. כך למשל, חיילים יכולים לרכוש כרטיס לשעה ב-15 ₪ בלבד בימי ראשון וחגים. חיילים יכולים לרכוש גם כרטיס לשעתיים ב-25 ₪ בלבד בימי ראשון וחגים.

הנחות קבוצתיות

חיילים יכולים גם לנצל את ההנחות הקבוצתיות. קבוצות של חמישה חיילים ומעלה יכולות לרכוש כרטיס לשעה ב-20 ₪ בלבד לאדם. קבוצות של חמישה חיילים ומעלה יכולים לרכוש גם כרטיס שעתיים ב-30 ₪ בלבד לאדם.

הנחות צבאיות

בנוסף להנחות ולמבצעים לחיילים, יש גם הנחות צבאיות. אנשי צבא בשירות פעיל יכולים לרכוש כרטיס לשעה ב-20 ₪ בלבד, בעוד שאנשי צבא בדימוס יכולים לרכוש כרטיס לשעה ב-25 ₪ בלבד. גם אנשי צבא בשירות פעיל יכולים לרכוש כרטיס שעתיים ב-30 ₪ בלבד, בעוד שאנשי צבא בדימוס יכולים לרכוש כרטיס שעתיים ב-40 ₪ בלבד.

סיכום

החלקה על הקרח היא פעילות פופולרית באילת, וחיילים יכולים לנצל את המחירים המוזלים והמבצעים העומדים לרשותם. בין אם אתה חייל שמחפש פעילות מהנה ובין אם אתה אזרח המעוניין לתמוך בכוחות, תוכל למצוא מבצעים מעולים על כרטיסי החלקה על הקרח באילת.

דילוג לתוכן