דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת לאזרחים ותיקים

מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת לאזרחים ותיקים

2023-05-28 14:36:00+02:00

מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת לאזרחים ותיקים

אזרח ותיק שמחפש מחיר כרטיס מוזל לנסיעה מתל אביב לאילת? חברת אגד, חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, מציעה תעריפים מוזלים לאזרחים ותיקים. במאמר זה נדון במחיר כרטיס אגד תל אביב אילת לאזרחים ותיקים וכן מידע חשוב נוסף.

מה זה אגד?

אגד היא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, המספקת שירותי אוטובוסים בכל הארץ. אגד מפעילה למעלה מ-1,500 אוטובוסים ומשרתת למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מדי יום. אגד מספקת גם שירותי אוטובוסים בין עירוניים, המקשרים בין ערים ויישובים ברחבי ישראל.

מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת לאזרחים ותיקים

אגד מציעה תעריפים מוזלים לאזרחים ותיקים. מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת לאזרחים ותיקים הוא 39.00 ₪. תעריף מוזל זה זמין לנוסעים מגיל 65 ומעלה.

הנחות לנוסעים אחרים

בנוסף לתעריף המוזל לאזרחים ותיקים, אגד מציעה הנחות גם לנוסעים נוספים. סטודנטים, חיילים ונוסעים נכים זכאים לתעריפים מוזלים.

כיצד לרכוש כרטיסים

כרטיסים לאוטובוסים של אגד ניתן לרכוש באינטרנט, במשרדי הכרטיסים או באוטובוס. ברכישת כרטיסים באינטרנט, על הנוסעים להציג תעודה מזהה תקפה בעת העלייה למטוס.

שאלות נפוצות

מהו מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת לאזרחים ותיקים?

מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת לאזרחים ותיקים הוא 39.00 ₪.

האם יש הנחות לנוסעים אחרים?

כן, אגד מציעה הנחות לסטודנטים, חיילים ונוסעים נכים.

איך אני יכול לרכוש כרטיסים?

כרטיסים לאוטובוסים של אגד ניתן לרכוש באינטרנט, במשרדי הכרטיסים או באוטובוס.

שולחן

סוג נוסע מחיר כרטיס
אזרח ותיק 39.00 שקל
סטוּדֶנט 25.00 ₪
לוֹחֶם 25.00 ₪
נָכֶה 25.00 ₪

סיכום

אגד היא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, המספקת שירותי אוטובוסים בכל הארץ. אגד מציעה תעריפים מוזלים לאזרחים ותיקים, סטודנטים, חיילים ונוסעים נכים. מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת לאזרחים ותיקים הוא 39.00 ₪. כרטיסים לאוטובוסים של אגד ניתן לרכוש באינטרנט, במשרדי הכרטיסים או באוטובוס.

דילוג לתוכן