דף הבית » מוצרי אפל » איפה אפשר לשלם עם Apple Pay?

איפה אפשר לשלם עם Apple Pay?

איפה אפשר לשלם עם Apple Pay?

מה זה Apple Pay?

Apple Pay הוא ארנק דיגיטלי ומערכת תשלום שפותחה על ידי Apple Inc. היא מאפשרת למשתמשים לבצע תשלומים באופן אישי, באפליקציות ובאינטרנט באמצעות מכשירי Apple שלהם. Apple Pay זמין במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, בריטניה, קנדה, אוסטרליה ועוד. Apple Pay עובד עם ה-iPhone, iPad, Apple Watch ו-Mac. זוהי דרך מאובטחת לשלם עבור סחורות ושירותים בכמה הקשות או לחיצות בלבד. Apple Pay מתקבל במיליוני חנויות, מסעדות ומקומות אחרים ברחבי העולם.

כיצד להגדיר את Apple Pay

הגדרת Apple Pay קלה. כל מה שאתה צריך זה מכשיר אפל וכרטיס אשראי או חיוב נתמך. כדי להתחיל, פתח את אפליקציית הארנק במכשיר שלך והקש על הסימן "+". לאחר מכן, עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להוסיף את הכרטיס שלך. לאחר הוספת הכרטיס שלך, תוכל להתחיל להשתמש ב-Apple Pay מיד. אתה יכול להשתמש בו כדי לבצע רכישות בחנויות, באפליקציות ובאינטרנט.

איפה אפשר לשלם עם Apple Pay?

Apple Pay מתקבל במיליוני חנויות, מסעדות ומקומות אחרים ברחבי העולם. הנה כמה מהמקומות שבהם אתה יכול להשתמש ב-Apple Pay:

בחנויות

Apple Pay מתקבל בחנויות רבות, כולל חנויות מכולת, חנויות כלבו ועוד. אתה יכול גם להשתמש ב-Apple Pay במכונות אוטומטיות ובקיוסקים רבים.

באפליקציות

Apple Pay מתקבל באפליקציות רבות, כולל אפליקציות קניות, אפליקציות משלוחי מזון ועוד. אתה יכול גם להשתמש ב-Apple Pay כדי לשלם עבור נסיעות עם אפליקציות שיתוף נסיעות כמו Uber ו- Lyft.

באינטרנט

Apple Pay מתקבל בחנויות ובאתרים מקוונים רבים. אתה יכול גם להשתמש ב-Apple Pay כדי לשלם עבור שירותים דיגיטליים כמו הזרמת מוזיקה וסרטים.

השוואה מהירה

אמצעי תשלום בחנויות באפליקציות באינטרנט
Apple Pay כן כן כן
כרטיס אשראי/חיוב כן כן כן
כסף מזומן כן לא לא

דעה אישית

אני חושב ש-Apple Pay היא דרך מצוינת לשלם עבור סחורות ושירותים. זה מאובטח, נוח ומקובל במיליוני מיקומים ברחבי העולם. אני גם אוהב שזה קל להגדיר ולהשתמש. אני ממליץ בחום להשתמש ב-Apple Pay אם יש לך מכשיר אפל. לסיכום, Apple Pay היא דרך מאובטחת ונוחה לשלם עבור סחורות ושירותים. זה מקובל במיליוני חנויות, מסעדות ובמקומות אחרים ברחבי העולם. אתה יכול גם להשתמש ב-Apple Pay באפליקציות ובאינטרנט. אם יש לך מכשיר אפל, אני ממליץ בחום לנסות את Apple Pay. למידע נוסף על Apple Pay, עיין בסרטון YouTube זה .

דילוג לתוכן