דף הבית » מידע מקצועי » אסטרל פלמה אילת מחיר ללילה

אסטרל פלמה אילת מחיר ללילה

2023-05-16 06:38:00+02:00

אסטרל פלמה אילת: מלון יוקרתי בלב העיר

אסטרל פלמה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר. זהו יעד מצוין למי שמחפש שהות נוחה ומפנקת. המלון ממוקם קרוב לחוף הים, מרכזי קניות ואטרקציות נוספות. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר ועוד. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר ובית קפה.

אסטרל פלמה אילת מחיר ללילה

אסטרל פלמה אילת מציעה מגוון סוגי חדרים ומחירים ללילה. המלון מציע חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. החדרים הסטנדרטיים מתומחרים בממוצע של 500 שקל ללילה. חדרי הדלוקס מתומחרים בממוצע של 700 שקל ללילה. הסוויטות מתומחרות בממוצע של 900 שקל ללילה. כל החדרים מגיעים עם מגוון שירותים, לרבות מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם.

שירותים ושירותים נוספים

בנוסף לחדרי הסטנדרט, חדרי הדלוקס והסוויטות, אסטרל פלמה אילת מציעה גם מגוון שירותים ושירותים נוספים. המלון מציע מגוון אפשרויות לסעודה, לרבות מסעדה, בר ובית קפה. המלון מציע גם בריכת שחייה, ספא, מרכז כושר ועוד. המלון מציע גם מגוון פעילויות כמו שיעורי יוגה, השכרת אופניים ועוד.

מבצעים והנחות מיוחדות

אסטרל פלמה אילת מציעה מגוון מבצעים והנחות מיוחדות. המלון מציע הנחות עבור הזמנות מוקדמות, שהות ארוכות ועוד. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לזוגות, משפחות וקבוצות. המלון מציע גם הנחות מיוחדות לאורחים עסקיים וממשלתיים.

הזמינו את שהותכם באסטרל פלמה אילת

אם אתם מחפשים שהות יוקרתית ונוחה באילת, אסטרל פלמה אילת היא הבחירה המושלמת. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, כמו גם מבצעים והנחות מיוחדות. הזמינו עוד היום את שהותכם באסטרל פלמה אילת ותיהנו משהייה יוקרתית ונוחה בלב העיר.

דילוג לתוכן