דף הבית » מוצרי אפל » אפל גדולה מרוב החברות בעולם

אפל גדולה מרוב החברות בעולם

אפל גדולה מרוב החברות בעולם

אפל גדולה מרוב החברות בעולם

אפל היא אחת החברות הגדולות בעולם. זוהי חברת טכנולוגיה רב לאומית אשר מעצבת, מפתחת ומוכרת מוצרי צריכה אלקטרוניים, תוכנות מחשב ושירותים מקוונים. אפל היא חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם לפי הכנסות ואחת החברות הכי שוות בעולם. אפל גדולה מרוב החברות בעולם, והמאמר הזה בוחן כיצד אפל גדולה מרוב החברות בעולם.

ההכנסות של אפל

אפל היא חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם לפי הכנסות. בשנת 2020 דיווחה אפל על הכנסות של 274.5 מיליארד דולר, שהם יותר מכפול מההכנסות של חברת הטכנולוגיה השנייה בגודלה, מיקרוסופט. ההכנסות של אפל גדלו בהתמדה במהלך השנים האחרונות, והן צפויות להמשיך ולצמוח בשנים הקרובות.

שווי השוק של אפל

אפל היא גם אחת החברות הכי יקרות בעולם. שווי השוק של אפל הוא כיום מעל 2 טריליון דולר, מה שהופך אותה לחברה היקרה ביותר בעולם. שווי השוק של אפל הוא יותר מכפול משווי השוק של החברה השנייה בעלות הערך, מיקרוסופט.

הרווחים של אפל

אפל היא גם אחת החברות הרווחיות בעולם. בשנת 2020, אפל דיווחה על רווח נקי של 57.4 מיליארד דולר, שהוא יותר מכפול מהרווח הנקי של החברה השנייה ברווחיתה, מיקרוסופט. הרווחים של אפל גדלו בהתמדה במהלך השנים האחרונות, והיא צפויה להמשיך ולצמוח בשנים הקרובות.

השוואה מהירה

חֶברָה הכנסה (2020) שווי שוק (2020) הכנסה נטו (2020)
תפוח עץ 274.5 מיליארד דולר 2 טריליון דולר 57.4 מיליארד דולר
מיקרוסופט 125.8 מיליארד דולר 1.2 טריליון דולר 39.2 מיליארד דולר

אפל גדולה מרוב החברות בעולם. זוהי חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם לפי הכנסות ואחת החברות בעלות הערך בעולם. שווי השוק של אפל הוא כיום מעל 2 טריליון דולר, מה שהופך אותה לחברה היקרה ביותר בעולם. אפל היא גם אחת החברות הרווחיות בעולם, עם רווח נקי של 57.4 מיליארד דולר בשנת 2020. ההכנסות, שווי השוק והרווחים של אפל גדלו כולם בהתמדה במהלך השנים האחרונות, והיא צפויה להמשיך ולצמוח. בשנים הקרובות.

דילוג לתוכן