דף הבית » חופים באילת » בורגרס בר אילת חוף נביעות – חוויה טעימה

בורגרס בר אילת חוף נביעות – חוויה טעימה

בורגרס בר אילת חוף נביעות – חוויה טעימה

בורגרס בר אילת חוף נביעות – חוויה טעימה

אילת היא עיר יפהפייה השוכנת על הים האדום, ובה נמצא הבורגרס בר המפורסם אילת חוף נביעות. מסעדה זו היא ביקור חובה לכל מי שאוהב המבורגרים ורוצה לחוות את המיטב של מה שיש לאילת להציע. המסעדה ממוקמת ממש על החוף, כך שתוכלו ליהנות מנוף הים האדום בזמן שאתם אוכלים. ההמבורגרים עשויים מחומרי גלם טריים ומבושלים לשלמות. המסעדה מציעה גם מגוון צדדים, כמו צ'יפס, טבעות בצל וסלטים.

התפריט

לבורגרס בר אילת בחוף נביעות יש מגוון רחב של המבורגרים לבחירה. התפריט כולל המבורגרים קלאסיים כמו הצ'יזבורגר הקלאסי וגם אפשרויות ייחודיות יותר כמו ההמבורגר המקסיקני שמעליו ג'לפנוס, גוואקמולי וסלסה. המסעדה מציעה גם אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, כמו המבורגר צמחוני והמבורגר הטבעוני.

האטמוספירה

האווירה בבורגרס בר אילת חוף נביעות נינוחה וקז'ואלית. המסעדה היא באוויר הפתוח, כך שתוכלו ליהנות מהנוף של החוף בזמן שאתם אוכלים. הצוות ידידותי וקשוב, והוא תמיד מוכן לעזור לך בכל שאלה שיש לך. במסעדה יש גם בר מלא, כך שתוכלו ליהנות מבירה קרה או מכוס יין בזמן שאתם אוכלים.

המחירים

המחירים בבורגרס בר אילת חוף נביעות סבירים ביותר. ההמבורגרים נעים בין $10-$15, והצדדים נעים בין $3-$5. המסעדה מציעה גם מגוון הנחות ומבצעים, אז הקפד לשאול לגביהם בעת הביקור.

המיקום

בורגרס בר אילת חוף נביעות ממוקם ממש על חוף הים באילת. קל למצוא את המסעדה והיא מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע, בין השעות 11:00-23:00.

הניסיון

ביקור בבורגרס בר אילת בחוף נביעות הוא חוויה שלא תשכחו במהרה. ההמבורגרים טעימים והאווירה נינוחה ומזמינה. הצוות ידידותי וקשוב, והמחירים סבירים מאוד. אם אתם מחפשים המבורגר טעים ונוף נהדר, אז בורגרס בר אילת חוף נביעות הוא המקום ללכת אליו.

סיכום

בורגרס בר אילת חוף נביעות הוא ביקור חובה לכל מי שאוהב המבורגרים ורוצה לחוות את המיטב של מה שיש לאילת להציע. ההמבורגרים עשויים מחומרי גלם טריים ומבושלים לשלמות, והאווירה רגועה ומזמינה. המחירים סבירים מאוד, והצוות ידידותי וקשוב. אם אתם מחפשים המבורגר טעים ונוף נהדר, אז בורגרס בר אילת חוף נביעות הוא המקום ללכת אליו. בדוק את ערוץ היוטיוב שלהם למידע נוסף.

עיקרי הדברים

  • המבורגרים טעימים עשויים מחומרי גלם טריים
  • אווירה רגועה ומזמינה
  • מחירים סבירים
  • צוות ידידותי וקשוב
  • נוף נהדר של החוף
דילוג לתוכן