דף הבית » חופים באילת » דולפינים ריף ביץ' בר אילת תפריט

דולפינים ריף ביץ' בר אילת תפריט

דולפינים ריף ביץ' בר אילת תפריט

ברוכים הבאים לדולפינים ריף ביץ' בר אילת

דולפינים ריף ביץ' בר אילת הוא בר חוף ייחודי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. בר חוף זה מציע מגוון רחב של אוכל ומשקאות טעימים שיהפכו את הביקור שלכם באילת למהנה עוד יותר. בין אם אתם מחפשים חטיף קל או ארוחה מלאה, דולפינים ריף ביץ' בר אילת יש משהו לכולם.

התפריט

דולפינים ריף ביץ' בר אילת מציע מגוון רחב של אוכל ומשקאות. התפריט כולל מגוון סלטים, כריכים, המבורגרים ושאר חטיפים קלים. למי שמחפש ארוחה משמעותית יותר, יש מגוון מנות עיקריות כמו דגים, סטייק ופסטה. הבר מציע גם מבחר של משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים.

סלטים

דולפינים ריף ביץ' בר אילת מציע מגוון סלטים, ביניהם הסלט היווני הקלאסי, סלט קיסר ועוד מגוון סלטים. כל הסלטים עשויים מחומרי גלם טריים ומוגשים לצד לחם.

כריכים

התפריט כולל גם מגוון כריכים, ביניהם ה-BLT הקלאסי, גבינה בגריל, ועוד מגוון כריכים. כל הכריכים עשויים מחומרי גלם טריים ומוגשים עם תוספת של צ'יפס.

המבורגרים

דולפינים ריף ביץ' בר אילת מציע גם מגוון המבורגרים, ביניהם הצ'יזבורגר הקלאסי, המבורגר צמחוני ועוד מגוון המבורגרים. כל ההמבורגרים עשויים מחומרי גלם טריים ומוגשים לצד צ'יפס.

מנות עיקריות

למי שמחפש ארוחה משמעותית יותר, דולפינים ריף ביץ' בר אילת מציע מגוון מנות עיקריות, לרבות דגים, סטייק ופסטה. כל המנות העיקריות עשויות מחומרי גלם טריים ומוגשות לצד ירקות.

מַשׁקָאוֹת

דולפינים ריף ביץ' בר אילת מציע גם מבחר משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים. הבר מציע מגוון של בירות, יינות ומשקאות חריפים, כמו גם מבחר של משקאות קלים ומיצים.

סיכום

דולפינים ריף ביץ' בר אילת הוא המקום המושלם ליהנות מארוחה טעימה ומשקה מרענן. עם מגוון רחב של אוכל ומשקאות, יש משהו לכל אחד. אז, אם אתם מחפשים מקום נהדר לאכול ולשתות באילת, הקפידו לבדוק את החוף בר דולפינים ריף אילת. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן