דף הבית » מוצרי אפל » מספר טלפון ביג אפל פיצה בית הכרם

מספר טלפון ביג אפל פיצה בית הכרם

מספר טלפון ביג אפל פיצה בית הכרם

Big Apple Pizza בית הכרם: מסעדת פיצה טעימה בעיר אילת

ביג אפל פיצה בית הכרם היא מסעדת פיצה פופולרית הממוקמת בעיר אילת, ישראל. המסעדה מגישה פיצות טעימות כבר למעלה מ-20 שנה, והיא מועדפת בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות, החל מפיצות בסגנון איטלקי קלאסי ועד ליצירות ייחודיות יותר. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, תוספות וקינוחים.

התפריט ב-Big Apple Pizza בית הכרם

ביג אפל פיצה בית הכרם מציעה מגוון רחב של פיצות, החל מפיצות בסגנון איטלקי קלאסי ועד ליצירות ייחודיות יותר. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, תוספות וקינוחים. כמה מהפיצות הפופולריות ביותר בתפריט כוללות את מרגריטה הקלאסית, את Diavola החריפה ואת הפונגי הייחודי. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, תוספות וקינוחים, כמו סלט קיסר הקלאסי, לחם השום בטעמים ועוגת השוקולד הדקדנטית.

למה כדאי לבקר ב-Big Apple Pizza בית הכרם

Big Apple Pizza בית הכרם הוא מקום נהדר לבקר בו לפיצה טעימה. המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות, החל מפיצות בסגנון איטלקי קלאסי ועד ליצירות ייחודיות יותר. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, תוספות וקינוחים. המסעדה ידועה גם בצוות הידידותי והקשוב שלה, שתמיד מוכן לעזור ללקוחות למצוא את הפיצה המושלמת.

מספר הטלפון של Big Apple Pizza בית הכרם

מספר הטלפון של Big Apple Pizza בית הכרם הוא +972-8-637-6377. המסעדה פתוחה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 11:00-23:00, ובימי שישי ושבת בין השעות 11:00-12:00.

מה שאתה צריך לדעת לפני ביקור ב-Big Apple Pizza בית הכרם

לפני הביקור ב-Big Apple Pizza בית הכרם, חשוב לציין שהמסעדה אינה מקבלת הזמנות. המסעדה גם אינה מקבלת כרטיסי אשראי, כך שהלקוחות צריכים להיות מוכנים לשלם במזומן. בנוסף, המסעדה אינה מציעה שירותי משלוחים.

סיכום

Big Apple Pizza בית הכרם הוא מקום נהדר לבקר בו לפיצה טעימה. המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות, החל מפיצות בסגנון איטלקי קלאסי ועד ליצירות ייחודיות יותר. המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, תוספות וקינוחים. המסעדה ידועה גם בצוות הידידותי והקשוב שלה, שתמיד מוכן לעזור ללקוחות למצוא את הפיצה המושלמת. מספר הטלפון של Big Apple Pizza בית הכרם הוא +972-8-637-6377.

נקודות עיקריות:

  • ביג אפל פיצה בית הכרם היא מסעדת פיצה פופולרית הממוקמת בעיר אילת, ישראל.
  • המסעדה מציעה מגוון רחב של פיצות, החל מפיצות בסגנון איטלקי קלאסי ועד ליצירות ייחודיות יותר.
  • המסעדה מציעה גם מבחר סלטים, תוספות וקינוחים.
  • מספר הטלפון של Big Apple Pizza בית הכרם הוא +972-8-637-6377.
  • המסעדה אינה מקבלת הזמנות, כרטיסי אשראי או שירותי משלוחים.
דילוג לתוכן