דף הבית » חופים באילת » בר ביץ' מסעדת חוף אילת – מבט מהיר

בר ביץ' מסעדת חוף אילת – מבט מהיר

בר ביץ' מסעדת חוף אילת – מבט מהיר

בר ביץ' מסעדת חוף אילת

בר ביץ' מסעדת חוף אילת היא מקום פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד. המסעדה ממוקמת על חוף הים בעיר אילת, ומציעה מגוון מנות בסגנון ים תיכוני, כמו גם נוף מדהים לים האדום. המסעדה פתוחה לארוחות צהריים וערב, ומגישה מגוון מנות, כולל סלטים, כריכים ובשרים על האש. המסעדה מציעה גם מבחר יינות ובירות, כמו גם בר מלא. המסעדה ידועה בצוות הידידותי והאווירה הרגועה שלה. למסעדה פינת ישיבה חיצונית גדולה, המושלמת להנאה מנוף החוף והים האדום. המסעדה מציעה גם מגוון פעילויות, כגון כדורעף חופים וכדורגל חופים. המסעדה היא גם מקום פופולרי לחיי לילה. למסעדה יש בר ואזור טרקלין תוסס, בו האורחים יכולים ליהנות ממוזיקה חיה ומתקליטנים. המסעדה מציעה גם מגוון של קוקטיילים ומשקאות, כמו גם מבחר של בירות ויינות.

תַפרִיט

המסעדה מציעה מגוון מנות בסגנון ים תיכוני, לרבות סלטים, כריכים ובשרים על האש. המסעדה מציעה גם מבחר של יינות ובירות, כמו גם בר מלא.

פעילויות

המסעדה מציעה מגוון פעילויות, כגון כדורעף חופים וכדורגל חופים. המסעדה מציעה גם מגוון של קוקטיילים ומשקאות, כמו גם מבחר של בירות ויינות.

השוואה מהירה

תכונה בר ביץ' מסעדת חוף אילת
תַפרִיט מנות בסגנון ים תיכוני, סלטים, כריכים, בשרים על האש, יינות, בירות, בר מלא
פעילויות כדורעף חופים, כדורגל חופים, קוקטיילים, משקאות, בירות, יינות

מסעדת חוף בר ביץ' אילת היא מקום נהדר ליהנות מארוחה ולהתבונן בנוף המדהים של הים האדום. המסעדה מציעה מגוון מנות בסגנון ים תיכוני, כמו גם מבחר יינות ובירות. המסעדה מציעה גם מגוון פעילויות, כגון כדורעף חופים וכדורגל חופים. למסעדה יש גם בר ואזור טרקלין תוסס, בו האורחים יכולים ליהנות ממוזיקה חיה ותקליטנים. אם אתם מחפשים מקום נהדר ליהנות בו מארוחה ולהשקיף מהנוף המדהים של הים האדום, מסעדת חוף בר ביץ' אילת היא המקום המושלם. עם הצוות הידידותי והאווירה הרגועה שלה, המסעדה בטוח תהיה להיט בקרב תיירים ומקומיים כאחד. למידע נוסף על המסעדה, התפריט שלה והחוף הנשקף ממנו, בקרו עוד היוםבמסעדת חוף בר ביץ' אילת .

דילוג לתוכן