דף הבית » מדריך קניות כללי באילת » כל מה שצריך לדעת על דברים לקנות באילת

כל מה שצריך לדעת על דברים לקנות באילת

דברים לקנות באילת

אילת היא עיר על חוף הים האדום בישראל. זהו אחד מיעדי התיירות החשובים ביותר במזרח התיכון. ענף הקמעונאות בישראל הוא מאוד דינמי. אילת ונמל חיפה הסמוך אחראים על חלק גדול מהקניות בארץ.

אז מה הם כמה מהדברים המעניינים ביותר לקנות כשאתה באילת, ישראל? ובכן, הנה כמה:

למתחם BIG אילת למעלה מ-50 חנויות לממכר ביגוד, כלי בית, מוצרי חשמל, מוצרי טיפוח ועוד, וכן חנויות של מותגים מקומיים ובינלאומיים כמו נייקי, אמריקן איגל, קרולינה למקה, ברשקה, פוטלוקר ועוד. כמו רשתות מקומיות ואפשרויות מזון מהיר רבות.

קניון מול הים מארח יותר מ-100 חנויות לממכר אופנה, מוצרי חשמל, ציוד ספורט, הנעלה, מזון, קוסמטיקה ועוד. MAC, Il Makiage, Zara, Timberland, Urbanica ועוד מנהלות שם חנויות אאוטלט.

טיילת אילת כוללת חנויות מותגים, עגלות מזון ואזור בזאר עם 60 דוכני שוק מקומיים בהם ניתן לקנות תכשיטים ומזכרות בעלות נמוכה.

Pri Artzenu מציעה מבצעים של פירות וירקות זולים. הנחות אלו חלות גם על מבחר פירות יבשים בחנות. ניתן לרכוש גם שמן זית כתית מלא. שמן איכותי זה מוצע גם באילת במחירים חסרי תקדים.

חוות עשב ותבלינים מציעה מבחר ססגוני עשיר של תבלינים מכל העולם, חליטות ועשבי מרפא, מוצרי קוסמטיקה, כלי מטבח ומתנות. חוות עשב ותבלינים אילת היא חנות התבלינים הגדולה בעיר עם המבחר הרחב ביותר של תבלינים מכל הצבעים והטעמים.

תוכלו לדעת עוד על מקומות הקניות השונים באילעד מהאתר הרשמי של העיר:

https://eilat.city

מה לעשות באילת

באילת אנו חווים פריחה בענף התיירות. אתרי החוף של העיר, המלונות והמסעדות כולם פופולריים בקרב תיירים. העיר ידועה גם בחיי הלילה שלה. ידועה כבירת המסיבות של ישראל. על פי דו”ח מגמה עדכני של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, למעלה ממיליון תיירים ביקרו באילת בשנת 2016. העיירה טוענת גם כי זהו אחד המקומות הטובים בישראל לבקר בהם במהלך הקיץ ואחד המלונות הטובים ביותר שלה בחורף. עונה.

הנה כמה מקומות שתוכלו לבקר בהם בזמן השהות באילת, ישראל:

מזרקה מוזיקלית היא אטרקציה חדשה ומרגשת בעיר. במהלך היום תוכלו ליהנות מריצה במים הקרירים (לא רק הילדים) ובלילה תוכלו ליהנות מהמופע האורקולי המדהים בצבעים מרהיבים ומנוף העיר בלילה.

פארק המצפה התת ימי הוא אטרקציה ייחודית, ומבקרים מכל העולם מבקרים בפארק כדי לראות את שונית האלמוגים המרהיבה. בפארק המצפה התת ימי תוכלו ליהנות מסיורים מודרכים בחיי הים הכוללים כרישים, צבים ודגים נדירים.

Camel-Ranch ייקח אתכם לטרקים מדהימים ולסיורים מדבריים באילת. חוות גמל אילת תעזור לכם לארח אירועים מעולים הכוללים ערבים רומנטיים לזוגות, חתונות, וימי כיף של עד 1200 איש בנופי ההרים היפים שליד אילת.

פאב Monkeys הוא הפאב הוותיק ביותר בעיר אילת. הפאב מציע הופעות של להקות מחו”ל במהלך השבוע, מקרין ספורט על מסך ענק בחוף הים הסמוך ומציע שירות מקצועי ומהיר, כמו גם מוזיקה נהדרת המושמעת על ידי התקליטנים המובילים באילת. הבר מציע תפריט מגוון של חטיפים, מנות בשריות, קינוחים ואינספור קוקטיילים, משקאות חריפים ותפריט בירות עשיר.

מייק’ס פלייס הקונספט הוא של הופעות חיות של להקות מקומיות. במייק’ס פלייס אילת תוכלו ליהנות מתפריט פאבים קלאסי, משחקי כדורגל חשובים, הופעות חיות ואזור עישון ידידותי בטיילת, בו תוכלו לשתות ולצפות במרינה הקסומה ובעוברים ושבים.

העיר אילת היא יעד תיירותי פופולרי בים האדום. הוא ממוקם על החוף המזרחי של ים סוף, ממש דרומית למצרים ומצפון לישראל. לעיר היסטוריה ארוכה, כששמה העתיק הוא ‘פיל’ שפירושו ‘המקום שבו הים בולע הכל’.

האקלים סובטרופי עם חורפים יבשים וקיץ חם. אילת נהנית גם מחורפים מתונים ומאביבים קרירים ויבשים, שגורמים לרוב למליחות טובה במיוחד.

הפעילות הכלכלית העיקרית של אילת היא תיירות, אך יש גם תעשיות עיבוד מזון וחקלאות. בשנים האחרונות צצו תעשיות חדשות כדי לענות על הביקוש המוגבר למשאבי טבע מאירופה ומארצות הברית.

דילוג לתוכן