דף הבית » מדריך קניות כללי באילת » הנה משהו שלא ידעתם עליו: מה הכי כדאי לקנות באילת

הנה משהו שלא ידעתם עליו: מה הכי כדאי לקנות באילת

מה הכי כדאי לקנות באילת

לעיר אילת היסטוריה מעניינת ותרבות עשירה שהופכת אותה לשווה ביקור. עיר הנמל נוסדה במאה ה-18 על ידי הבריטים כתחנת מסחר למטעי התה שלהם בהודו, ובכך הפכה אותה לאחד מנמלי התה העתיקים בעולם.

מאות חנויות מותגים, רשתות בינלאומיות, חנויות אאוטלט ודוכני שוק המציעות מגוון ביגוד, אביזרים ופריטים לבית ללא מע”מ ממתינות לכם בעיר אילת.

קניון BIG אילת מהווה מוקד מרכזי לקניות, פנאי ובילוי, זהו מרכז קניות באוויר הפתוח המבוסס על הקונספט האמריקאי ‘פאוור סנטר’. יש לו רק קומה אחת עם כ-35 חנויות, והוא ביתם של כמה רשתות בגדים ישראליות פופולריות. הוא מציע פריטי אופנה אופנתיים, אבל יש קטעים אחרים כולל חנויות צעצועים, חנויות מתנות וחנויות ספרים.

יינות אילת היא חנות יין מקצועית עם יינות מהמותג הישראלי המעולה “רמת הגולן” ויינות מכל העולם.

תכשיטי אבן אילת (CADURIT) Ltd היא יצרנית ומפיצה של תכשיטי יוקרה ויהלומים רופפים עם תעודה בינלאומית. אתה יכול לרכוש אבנים משוחררות לפי דרישותיך, ולשבץ אותה בתכשיט לפי בחירתך, מתוך המגוון הרחב שלנו של תכשיטים לא משובצים. חדר התצוגה המפואר משלב גם: תכשיטי יוקרה, תכשיטי מעצבים, מטבעות עתיקים ושרשראות חרוזים מאבנים יקרות וחצי יקרות מכל העולם.

מה הקניון הכי טוב באילת

קניון הוא מקום שבו אנשים הולכים לקנות ולקנות סחורה. זוהי תעשייה תחרותית מאוד ולכן דורשת חדשנות מתמדת. השוק מתפתח כל הזמן, מה שמשאיר את העניין הצרכני גבוה.

אחד הקניונים הטובים בעיר אילת הוא קניון הקרח. הקניון נבנה בשנת 2012 על שפת הלגונה בעיר אילת. הוא תוכנן בקפידה על ידי מעצבים ברמה עולמית שמטרתם ליצור אווירה יוקרתית תוך הזמנת המבקרים ליהנות מאווירה נינוחה ומזמינה.

קניון הקרח מארח אירועי ספורט חשובים על בסיס קבוע הכוללים את הג’ירו ד’איטליה, פסטיבל הג’ודו של איגוד הג’ודו הישראלי, מרוץ הלילה באילת, תחרויות אמנותיות ובינלאומיות בהחלקה אמנותית, אליפות העולם בשחייה במים פתוחים, גביע הקרח ו יותר.

לאורך כל השנה מתקיימים מבצעים ומבצעים בקניון – בנוסף לעובדה שהמחירים ללא מע”מ. מרשימת החנויות תוכלו לראות את מגוון המותגים הבינלאומיים וחנויות הקניונים ממגוון תחומים הכוללים ביגוד, הנעלה, אופנה, תכשיטים, סלולר, אקססוריז, הלבשה תחתונה, קוסמטיקה, מוצרי חשמל ועוד.

אתה יכול לדעת יותר על המוצרים והשירותים שקניון אייס מול מציע באתר האינטרנט שלהם:

https://icemalleilat.co.il

קניות באילת

אילת היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. הוא ידוע בחופים היפים, באתרים ההיסטוריים ובמרכזי קניות ברמה עולמית. העיר מונה למעלה מ-500,000 תושבים והיא שוכנת לחוף הים התיכון של ישראל.

קניות באילת ישראל היא מקום מצוין ליהנות מהיופי הטבעי של האזור, ובנוסף זהו גם מקום בו תוכלו למצוא את כל מה שצריך. החלק הטוב ביותר בקניות באילת הוא המוצרים ללא מע”מ בכל רחבי העיר.

 

 

אילת, המרכז החדש לתרבות ישראלית, הממוקם בנמל ועיירת הנופש בדרום ישראל על ים סוף, ליד ירדן. זו עיר שצומחת כל הזמן ויש לה פוטנציאל גדול לצמוח עוד יותר.

האטרקציה העיקרית של העיר הזו היא החופים היפים שלה. בנוסף לכך, ישנן אטרקציות אטרקטיביות נוספות כמו מוזיאון וקזינו.

דילוג לתוכן