דף הבית » מוצרי אפל » הוספת אמצעי תשלום עם חשבון משפחתי של אפל

הוספת אמצעי תשלום עם חשבון משפחתי של אפל

הוספת אמצעי תשלום עם חשבון משפחתי של אפל

מהו חשבון משפחתי של אפל?

חשבון משפחתי של אפל הוא דרך למשפחות לשתף את הרכישות שלהן באפל, כולל אפליקציות, מוזיקה, סרטים וספרים. זה מאפשר עד שישה בני משפחה לשתף את הרכישות שלהם, ולכל אחד מבני המשפחה יכול להיות מזהה Apple משלו. זה מקל לעקוב אחר מה שכולם קונים, ולוודא שכולם מפיקים את המרב מהרכישות שלהם באפל.

היתרונות של חשבון משפחתי של אפל

ישנם מספר יתרונות לניהול חשבון משפחתי של אפל. ראשית, זה מאפשר למשפחות לחלוק את הרכישות שלהם, כך שכולם יוכלו להפיק את המרב מהרכישות שלהם אפל. שנית, זה מקל על מעקב אחר מה כולם קונים, כך שאף אחד לא מבזבז יותר מדי. שלישית, היא מאפשרת גישה נוחה לרכישות משותפות, כך שכולם יכולים לגשת לאותו תוכן. לבסוף, הוא מאפשר שיתוף קל של רכישות בין בני המשפחה, כך שכולם יוכלו ליהנות מאותו תוכן.

הוספת אמצעי תשלום לחשבון משפחתי של אפל

הוספת אמצעי תשלום לחשבון משפחתי של אפל היא קלה. ראשית, כל בן משפחה חייב להיות בעל מזהה Apple משלו. ברגע שלכל אחד מבני המשפחה יהיה מזהה Apple משלו, הם יכולים להוסיף אמצעי תשלום לחשבון שלו. ניתן לעשות זאת על ידי מעבר ללשונית "הגדרות" בדף חשבון Apple ID. משם, כל בן משפחה יכול להוסיף אמצעי תשלום, כגון כרטיס אשראי, כרטיס חיוב או חשבון PayPal.

היתרונות של הוספת אמצעי תשלום לחשבון משפחתי של אפל

להוספת אמצעי תשלום לחשבון משפחתי של אפל יש כמה יתרונות. ראשית, הוא מאפשר שיתוף קל של רכישות בין בני המשפחה. המשמעות היא שכולם יכולים לגשת לאותו תוכן, בלי צורך לרכוש אותו מספר פעמים. שנית, זה מאפשר מעקב קל אחר רכישות, כך שאף אחד לא מוציא יותר מדי. לבסוף, הוא מאפשר גישה נוחה לרכישות משותפות, כך שכולם יכולים לגשת לאותו תוכן.

סיכום

הוספת אמצעי תשלום לחשבון משפחתי של אפל היא דרך מצוינת לוודא שכולם במשפחה מפיקים את המרב מהרכישות שלהם באפל. הוא מאפשר שיתוף קל של רכישות בין בני המשפחה, כך שכולם יוכלו לגשת לאותו תוכן. זה גם מאפשר מעקב קל אחר רכישות, כך שאף אחד לא מבזבז יותר מדי. לבסוף, הוא מאפשר גישה נוחה לרכישות משותפות, כך שכולם יכולים לגשת לאותו תוכן. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן