דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להוסיף למנוי המשפחתי של Apple Music

כיצד להוסיף למנוי המשפחתי של Apple Music

כיצד להוסיף למנוי המשפחתי של Apple Music

מהו מנוי משפחתי של Apple Music?

Apple Music Family Subscription הוא דרך מצוינת לשתף את חוויית הזרמת המוזיקה שלך עם המשפחה שלך. עם המנוי המשפחתי, אתה יכול לשתף את ספריית המוזיקה שלך עם עד שישה בני משפחה, הכל במחיר חודשי נמוך אחד. אתה יכול גם לגשת לתכונות בלעדיות למשפחה בלבד כמו רשימות השמעה משותפות, ספריות מוזיקה משותפות ותחנות רדיו משותפות.

כיצד להוסיף למנוי המשפחתי של Apple Music

הוספה למנוי המשפחתי של Apple Music קלה. הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: הירשם לחשבון Apple Music

אם עדיין אין לך חשבון Apple Music, תצטרך להירשם לחשבון. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור באתר Apple Music או הורדת אפליקציית Apple Music במכשיר שלך.

שלב 2: הזמן בני משפחה להצטרף

לאחר שיש לך חשבון Apple Music, תוכל להזמין עד שישה בני משפחה להצטרף. כדי לעשות זאת, עבור אל הקטע 'שיתוף משפחתי' בהגדרות החשבון שלך. כאן תוכל להזין את כתובות המייל של בני המשפחה שברצונך להזמין.

שלב 3: קבל הזמנות

לאחר ששלחת את ההזמנות, בני המשפחה שלך יצטרכו לקבל אותן. הם יכולים לעשות זאת על ידי מעבר לקטע שיתוף משפחתי בהגדרות החשבון שלהם.

שלב 4: התחל ליהנות מהיתרונות של מנוי משפחתי של Apple Music

לאחר שבני המשפחה שלך יאשרו את ההזמנות, הם יוכלו לגשת לספריית המוזיקה שלך, לרשימות השמעה משותפות, ספריות מוזיקה משותפות ותחנות רדיו משותפות. תוכל גם לגשת לספריות המוזיקה, לרשימות ההשמעה ולתחנות הרדיו שלהם.

השוואה מהירה

תכונה מנוי אישי מנוי משפחתי
מחיר $9.99 לחודש $14.99 לחודש
מספר משתמשים 1 עד 6
רשימות השמעה משותפות לא כן
ספריות מוזיקה משותפות לא כן
תחנות רדיו משותפות לא כן

Apple Music Family Subscription הוא דרך מצוינת לשתף את חוויית הזרמת המוזיקה שלך עם המשפחה שלך. עם המנוי המשפחתי, אתה יכול לשתף את ספריית המוזיקה שלך עם עד שישה בני משפחה, הכל במחיר חודשי נמוך אחד. אתה יכול גם לגשת לתכונות בלעדיות למשפחה בלבד כמו רשימות השמעה משותפות, ספריות מוזיקה משותפות ותחנות רדיו משותפות. הוספה למנוי המשפחתי של Apple Music קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להירשם לחשבון Apple Music, להזמין את בני משפחתך להצטרף ולקבל את ההזמנות שלהם. לאחר שעשית את זה, אתה ובני משפחתך יכולים להתחיל ליהנות מהיתרונות של המנוי המשפחתי של Apple Music.

דילוג לתוכן