דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להוריד שירים עבור Apple Music Family

כיצד להוריד שירים עבור Apple Music Family

כיצד להוריד שירים עבור Apple Music Family

מהי Apple Music Family?

Apple Music Family הוא שירות מנוי המאפשר עד שישה בני משפחה לחלוק מנוי בודד. עם Apple Music Family, כל אחד מבני המשפחה יכול לגשת לספריית המוזיקה שלו, ליצור רשימות השמעה משלו ולהאזין למוזיקה ללא הפרעה מפרסומות. Apple Music Family מציעה גם גישה בלעדית לרדיו Apple Music, הכולל למעלה מ-100 תחנות רדיו.

כיצד להוריד שירים עבור Apple Music Family

הורדת שירים עבור Apple Music Family היא קלה וניתן לבצע אותה בכמה שלבים פשוטים. ראשית, פתח את אפליקציית Apple Music במכשיר שלך ובחר בכרטיסייה "משפחה". משם, אתה יכול לבחור באפשרות "הורד" ולבחור את השירים שברצונך להוריד. לאחר הורדת השירים, הם יהיו זמינים לגישה לכל בני המשפחה.

כיצד להוריד שירים לכל בן משפחה בנפרד

אם ברצונך להוריד שירים עבור כל אחד מבני המשפחה בנפרד, תוכל לעשות זאת על ידי בחירת הכרטיסייה "פרטי" באפליקציית Apple Music. משם תוכלו לבחור באפשרות "הורדה" ולבחור את השירים שברצונכם להוריד עבור כל אחד מבני המשפחה. לאחר הורדת השירים, הם יהיו זמינים לגישה של אותו בן משפחה.

טיפים להורדת שירים

בעת הורדת שירים עבור Apple Music Family, חשוב לזכור שכל אחד מבני המשפחה יכול להוריד רק עד 100 שירים בכל פעם. בנוסף, חשוב לציין שניתן להוריד שירים רק להאזנה לא מקוונת, כלומר לא ניתן להזרים אותם.

סיכום

הורדת שירים עבור Apple Music Family היא קלה וניתן לבצע אותה בכמה שלבים פשוטים. עם Apple Music Family, כל אחד מבני המשפחה יכול לגשת לספריית המוזיקה שלו, ליצור רשימות השמעה משלו ולהאזין למוזיקה ללא הפרעה מפרסומות. בנוסף, Apple Music Family מציעה גישה בלעדית לרדיו Apple Music, הכולל למעלה מ-100 תחנות רדיו. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

דילוג לתוכן