דף הבית » מוצרי אפל » היכן מדורגת אפל ביחס לחברות אחרות?

היכן מדורגת אפל ביחס לחברות אחרות?

היכן מדורגת אפל ביחס לחברות אחרות?

מה זה אפל?

אפל בע"מ היא חברת טכנולוגיה רב לאומית אמריקאית שבסיסה בקופרטינו, קליפורניה, העוסקת בתכנון, פיתוח ומוכר מוצרי אלקטרוניקה, תוכנות מחשב ושירותים מקוונים. זוהי אחת החברות בעלות הערך בעולם והיא המותג היקר ביותר בעולם. המוצרים והשירותים של אפל כוללים את ה-iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, Apple TV, AirPods, HomePod, Apple Music, Apple Arcade, iCloud ועוד.

איך אפל משתווה לחברות אחרות?

אפל היא אחת החברות המצליחות בעולם, אבל איך היא בהשוואה לחברות אחרות? כדי לענות על שאלה זו, עלינו להסתכל על כמה מדדים שונים. ראשית, בואו נסתכל על שווי השוק. שווי שוק הוא הערך הכולל של מניות החברה. אפל היא כיום החברה היקרה ביותר בעולם, עם שווי שוק של למעלה מ-2 טריליון דולר. זה יותר מכפול משווי השוק של החברה השנייה בעלות הערך, מיקרוסופט, ששווה כטריליון דולר. לאחר מכן, בואו נסתכל על ההכנסות. אפל היא החברה השנייה בגודלה בעולם מבחינת הכנסות, אחרי Walmart. אפל ייצרה למעלה מ-274 מיליארד דולר בהכנסות ב-2020, בעוד שוולמארט ייצרה למעלה מ-524 מיליארד דולר. לבסוף, בואו נסתכל על הרווחים. אפל היא החברה הרווחית ביותר בעולם, עם רווח נקי של למעלה מ-57 מיליארד דולר בשנת 2020. מדובר ביותר מכפול מהרווחים של החברה השנייה ברווחיתה, אמזון, שהרוויחה רווח נקי של למעלה מ-21 מיליארד דולר ב-2020.

סיכום

אפל היא אחת החברות המצליחות בעולם. היא החברה הכי שווה בעולם מבחינת שווי שוק, החברה השנייה בגודלה בעולם מבחינת הכנסות, והחברה הרווחית בעולם מבחינת רווח נקי. אפל היא מעצמה בתעשיית הטכנולוגיה ובוודאי תישאר מובילה בשנים הבאות.

דילוג לתוכן