דף הבית » מוצרי אפל » חומר אפל עונה 1 פרק 1: מבט מהיר

חומר אפל עונה 1 פרק 1: מבט מהיר

חומר אפל עונה 1 פרק 1: מבט מהיר

חומר אפל עונה 1 פרק 1: מבט מהיר

חומר אפל היא סדרת מדע בדיוני קנדית העוקבת אחר הצוות של ספינת חלל נטושה כשהם מתעוררים ללא זכרונות מי הם או איך הם עלו על הסיפון. הסדרה עלתה לראשונה ב-12 ביוני 2015, ורצה במשך שלוש עונות לפני שבוטלה ב-2017. הפרק הראשון של הסדרה, שכותרתו "פרק ראשון", נכתב על ידי ג'וזף מאלוזי ופול מולי וביים TJ Scott.

הסיפור

הפרק מתחיל כשהצוות של ספינת החלל ראזה מתעורר מקיפאון, ללא זיכרונות של מי הם או איך הם עלו על הסיפון. כשהם חוקרים את הספינה, הם מגלים מספר כלי נשק ואנדרואיד מסתורי בשם "חמש". עד מהרה הם מגלים שהם פושעים מבוקשים, ושהספינה נרדפת על ידי קבוצה מסתורית של שכירי חרב. הצוות מגלה במהרה שהם חלק מקונספירציה גדולה יותר הכוללת תאגיד רב עוצמה בשם Ferrous Corp. בזמן שהם מנסים לפענח את התעלומה מהעבר שלהם, הם נרדפים על ידי שכירי החרב ודמות מסתורית הידועה רק בשם "האנדרואיד".

הדמויות

הצוות של הראזה מורכב משש דמויות:

  • שניים (מארק בנדוויד) – דמות מסתורית שהיא מנהיג הקבוצה.
  • שלוש (אנתוני למקה) – חייל לשעבר שהוא השריר של הקבוצה.
  • ארבע (אלכס מלרי ג'וניור) – לוחם מיומן שהוא המומחה הטקטי של הקבוצה.
  • Five (Jodelle Ferland) – אנדרואיד שהוא המוח של הקבוצה.
  • שש (רוג'ר קרוס) – שכיר חרב לשעבר שהוא טייס הקבוצה.
  • אחת (מליסה אוניל) – דמות מסתורית שהיא לב הקבוצה.

השוואה מהירה

אופי תַפְקִיד
שתיים מַנהִיג
שְׁלוֹשָׁה שְׁרִיר
ארבע מומחה טקטי
חָמֵשׁ מוֹחַ
שֵׁשׁ טַיָס
אחד לֵב

הפרק מציג גם מספר דמויות אחרות, כולל אנדרואיד המסתורי, שכירי החרב ו-Ferrous Corp העוצמתי.

שאלות ותשובות

מהי הנחת היסוד של החומר האפל?

הנחת היסוד של החומר האפל היא שקבוצה של אנשים מתעוררת מקיפאון ללא זכרונות מי הם או איך הם עלו על סיפונה של חללית נטושה. כשהם חוקרים את הספינה, הם מגלים שהם פושעים מבוקשים, ושהספינה נרדפת על ידי קבוצה מסתורית של שכירי חרב.

מי הדמויות הראשיות בחומר אפל?

הדמויות הראשיות בחומר האפל הן שתיים (מארק בנדוויד), שלוש (אנתוני למקה), ארבע (אלכס מלרי ג'וניור), חמש (ג'ודל פרלנד), שש (רוג'ר קרוס) ואחת (מליסה אוניל). שני הוא מנהיג הקבוצה, שלוש הוא השריר, ארבע הוא המומחה הטקטי, חמש הוא המוח, שישה הוא הטייס, ואחד הוא הלב.

מה תפקידו של האנדרואיד המסתורי?

האנדרואיד המסתורי הוא דמות חוזרת בחומר האפל. היא בינה מלאכותית רבת עוצמה המחוברת למערכת המחשוב של הספינה. היא מסייעת לצוות בחקירותיהם, ומספקת להם מידע ועצות.

סיכום

הפרק הראשון של החומר האפל מציג את הדמויות ואת הנחת היסוד של הסדרה, ומגדיר את התעלומה שתניע את המשך העונה. זוהי התחלה מרגשת ומסקרנת לסדרה, ומשאירה את הצופים לרצות עוד. עם הדמויות המסקרנות, העלילה המסתורית וקטעי האקשן המרגשים שלו, החומר האפל בטוח יהיה להיט בקרב מעריצי המדע הבדיוני.

דילוג לתוכן