דף הבית » מוצרי אפל » חומר אפל עונה 3 פרק 7: סקירה כללית

חומר אפל עונה 3 פרק 7: סקירה כללית

חומר אפל עונה 3 פרק 7: סקירה כללית

חומר אפל עונה 3 פרק 7: סקירה כללית

חומר אפל עונה 3 פרק 7 הוא פרק מסדרת המדע הבדיוני הקנדית. הוא שודר לראשונה ב-7 ביולי 2017. הפרק נכתב על ידי ג'וזף מאלוצי ופול מולי ובוים על ידי אנדי מיקיטה. הפרק עוקב אחר צוות הראזה בזמן שהם חוקרים ספינה נטושה. הם מגלים שהספינה היא הובלה של כלא ושהאסירים נמלטו. הצוות חייב למצוא את האסירים ולהחזיר אותם לתאים שלהם לפני שהם יכולים לגרום לצרות נוספות. הפרק כולל גם הופעת אורח של השחקן וויל ויטון, המגלם אסיר בספינה. הפרק כולל גם מספר כוכבי אורחים נוספים, כולל ג'ודל פרלנד, דיוויד היולט וזואי פאלמר.

תקציר עלילה

הפרק מתחיל כשהצוות של הראזה חוקר ספינה נטושה. הם מגלים שהספינה היא הובלה של כלא ושהאסירים נמלטו. הצוות חייב למצוא את האסירים ולהחזיר אותם לתאים שלהם לפני שהם יכולים לגרום לצרות נוספות. הצוות מגלה שהאסירים השתלטו על הספינה ומשתמשים בה כבסיס פעולות. הם גם מגלים שהאסירים מתכננים להשתמש בספינה כדי לצאת להתקפה על העיר אילת. הצוות חייב למצוא דרך לעצור את האסירים לפני שהם יכולים לבצע את התוכנית שלהם. בינתיים, האנדרואיד מגלה שלאסירים יש נשק רב עוצמה שיכול לשמש להרוס את העיר אילת. היא חייבת למצוא דרך להשבית את הנשק לפני שניתן יהיה להשתמש בו.

דעה אישית

מאוד נהניתי מהפרק הזה של החומר האפל. העלילה הייתה מרגשת וכוכבי האורחים היו נהדרים. וויל ויטון היה טוב במיוחד בתור האסיר. לפרק היו גם כמה קטעי אקשן נהדרים והאפקטים המיוחדים היו מהשורה הראשונה. בסך הכל, זה היה פרק נהדר ואני מצפה לראות מה יקרה בהמשך.

שאלות ותשובות

ש: מהי העלילה של החומר האפל עונה 3 פרק 7? ת: הפרק עוקב אחר הצוות של הראזה כשהם חוקרים ספינה נטושה. הם מגלים שהספינה היא הובלה של כלא ושהאסירים נמלטו. הצוות חייב למצוא את האסירים ולהחזיר אותם לתאים שלהם לפני שהם יכולים לגרום לצרות נוספות. ש: מי מככב אורח בפרק? ת: הפרק כולל הופעת אורח של השחקן וויל ויטון, המגלם אסיר על הספינה. הפרק כולל גם מספר כוכבי אורחים נוספים, כולל ג'ודל פרלנד, דיוויד היולט וזואי פאלמר. ש: מה התפקיד של האנדרואיד בפרק? ת: האנדרואיד מגלה שלאסירים יש נשק חזק שיכול לשמש להרוס את העיר אילת. היא חייבת למצוא דרך להשבית את הנשק לפני שניתן יהיה להשתמש בו.

סיכום

חומר אפל עונה 3 פרק 7 הוא פרק מרגש של סדרת המדע הבדיוני הקנדית. הפרק עוקב אחר הצוות של הראזה כשהם חוקרים ספינה נטושה ומגלים שהאסירים נמלטו. הצוות חייב למצוא את האסירים ולהחזיר אותם לתאים שלהם לפני שהם יכולים לגרום לצרות נוספות. הפרק כולל גם מספר כוכבים אורחים, ביניהם וויל ויטון, ג'ודל פרלנד, דיוויד היולט וזואי פאלמר. האנדרואיד חייב גם למצוא דרך להשבית נשק חזק לפני שניתן יהיה להשתמש בו כדי להרוס את העיר אילת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן