דף הבית » מוצרי אפל » חומר אפל עונה 1: סקירה מקיפה

חומר אפל עונה 1: סקירה מקיפה

חומר אפל עונה 1: סקירה מקיפה

מה זה חומר אפל?

חומר אפל היא סדרת מדע בדיוני קנדית ששודרה במשך שלוש עונות מ-2015 עד 2017. התוכנית עוקבת אחר הצוות של ספינת חלל נטושה כשהם מתעוררים מקיפאון ומנסים להבין מי הם ומה קרה להם. הסדרה נוצרה על ידי ג'וזף מאלוזי ופול מולי, ומככבים בה מארק בנדוויד, מליסה אוניל, אנתוני למקה, אלכס מלרי ג'וניור, ג'ודל פרלנד, רוג'ר קרוס וזואי פאלמר.

עלילת החומר האפל עונה 1

העונה הראשונה של החומר האפל עוקבת אחר הצוות של ה-Raza, ספינת חלל נטושה שהם מתעוררים עליה ללא זכרונות מי הם או איך הגיעו לשם. כשהם חוקרים את הספינה, הם מגלים שהם פושעים מבוקשים, וחייבים להבין מי הם ומה הם עשו כדי להיות מבוקשים. בדרך הם נתקלים במגוון בעלי ברית ואויבים, ועליהם להילחם כדי לשרוד ביקום מסוכן.

דמויות

הדמויות הראשיות של החומר האפל הן הצוות של הראזה, שמתעוררים ללא זכרונות מי הם או איך הגיעו לשם. הצוות מורכב מאחד (מארק בנדוויד), שני (מליסה אוניל), שלוש (אנתוני למקה), ארבע (אלכס מלארי ג'וניור), חמש (ג'ודל פרלנד), שש (רוג'ר קרוס), ואנדרואיד (זואי פאלמר) .

ערכות נושא

החומר האפל חוקר נושאים של זהות, מוסר ונאמנות. כשהצוות של הראזה מנסה להבין מי הם, עליהם להתמודד גם עם המוסר של מעשיהם והנאמנות שיש להם זה לזה.

קבלה

החומר האפל התקבל בדרך כלל על ידי המבקרים והקהל כאחד. התוכנית זכתה לשבחים על הדמויות החזקות, הסיפור המרתק והאפקטים החזותיים שלה.

שאלות ותשובות

ש: מהי הנחת היסוד של החומר האפל?

ת: הנחת היסוד של החומר האפל היא שצוות של אנשים מתעורר על ספינת חלל נטושה בלי זכרונות מי הם או איך הם הגיעו לשם. כשהם חוקרים את הספינה, הם מגלים שהם פושעים מבוקשים, וחייבים להבין מי הם ומה הם עשו כדי להיות מבוקשים.

ש: מי הן הדמויות הראשיות של החומר האפל?

ת: הדמויות הראשיות של החומר האפל הן הצוות של ה-Raza, שמתעוררים ללא זכרונות מי הם או איך הגיעו לשם. הצוות מורכב מאחד (מארק בנדוויד), שני (מליסה אוניל), שלוש (אנתוני למקה), ארבע (אלכס מלארי ג'וניור), חמש (ג'ודל פרלנד), שש (רוג'ר קרוס), ואנדרואיד (זואי פאלמר) .

סיכום

חומר אפל היא סדרת מדע בדיוני קנדית ששודרה במשך שלוש עונות מ-2015 עד 2017. התוכנית עוקבת אחר הצוות של ספינת חלל נטושה כשהם מתעוררים מקיפאון ומנסים להבין מי הם ומה קרה להם. הסדרה זכתה לשבחים על הדמויות החזקות, הסיפור המרתק והאפקטים החזותיים שלה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

דילוג לתוכן