דף הבית » מוצרי אפל » חומר אפל עונה 3 פרק 4: השוואה מהירה

חומר אפל עונה 3 פרק 4: השוואה מהירה

חומר אפל עונה 3 פרק 4: השוואה מהירה

חומר אפל עונה 3 פרק 4: השוואה מהירה

חומר אפל עונה 3 פרק 4 הוא פרק עמוס באקשן הכולל הרבה מתח ותככים. זהו הפרק הרביעי של העונה השלישית של סדרת המדע הבדיוני הקנדית "חומר אפל". הפרק נכתב על ידי ג'וזף מאלוזי ופול מולי ובוים על ידי ברוס מקדונלד. הפרק עוקב אחר הצוות של הראזה כשהם מנסים לחלץ קבוצת מדענים מגזע חייזרים עוין. הצוות חייב להילחם בדרכו דרך שורה של מכשולים על מנת להציל את המדענים ולמנוע מהגזע החייזרים להשתמש בטכנולוגיה שלהם למטרות המרושעות שלהם.

הדמויות

הפרק כולל מספר דמויות, כולל הצוות של הראזה, המדענים וגזע החייזרים. הצוות של ה-Raza כולל את המפקד השני (מליסה אוניל), שלוש (אנתוני למקה), ארבע (אלכס מלרי ג'וניור), חמש (ג'ודל פרלנד), סיקס (רוג'ר קרוס) וניקס (מלני ליבורד). המדענים הם ד"ר שו (רוג'ר קרוס), ד"ר גריפין (רוג'ר קרוס), וד"ר קאטו (רוג'ר קרוס). גזע החייזרים הוא הזאירון, בראשותו של הקיסר ריו אישידה (זואי פאלמר).

העלילה

הפרק מתחיל בכך שצוות הראזה מקבל קריאת מצוקה מקבוצת מדענים המוחזקת בשבי הזאירון. הצוות יוצא לדרך להציל את המדענים, אך עד מהרה הם מוצאים את עצמם בקרב עם הזאירון. הצוות חייב להילחם בדרכו דרך שורה של מכשולים על מנת להציל את המדענים ולמנוע מהגזע החייזרים להשתמש בטכנולוגיה שלהם למטרות המרושעות שלהם.

הפעולה

הפרק כולל הרבה אקשן ומתח. הצוות של ה-Raza חייב להילחם בדרכם דרך שורה של מכשולים על מנת להציל את המדענים ולמנוע מהגזע החייזרים להשתמש בטכנולוגיה שלהם למטרותיהם המרושעות. הצוות חייב גם להילחם בזאירון כדי להגן על המדענים ולמנוע מהגזע החייזרים להשתמש בטכנולוגיה שלהם למטרות המרושעות שלהם.

המסקנה

חומר אפל עונה 3 פרק 4 הוא פרק עמוס באקשן הכולל הרבה מתח ותככים. הפרק עוקב אחר הצוות של הראזה כשהם מנסים לחלץ קבוצת מדענים מגזע חייזרים עוין. הצוות חייב להילחם בדרכו דרך שורה של מכשולים על מנת להציל את המדענים ולמנוע מהגזע החייזרים להשתמש בטכנולוגיה שלהם למטרות המרושעות שלהם. הפרק מסתיים בכך שהצוות של ה-Raza מצליח להציל את המדענים ומונע מהגזע החייזרים להשתמש בטכנולוגיה שלהם למטרות מרושעות משלהם.

השוואה מהירה

אופי תַפְקִיד
מפקד שני מוביל את הצוות של הראזא
שְׁלוֹשָׁה חבר בצוות הראזא
ארבע חבר בצוות הראזא
חָמֵשׁ חבר בצוות הראזא
שֵׁשׁ חבר בצוות הראזא
Nyx חבר בצוות הראזא
ד"ר שו מדען בשבי הזאירון
ד"ר גריפין מדען בשבי הזאירון
ד"ר קאטו מדען בשבי הזאירון
הקיסר ריו אישידה מנהיג זעירון

חומר אפל עונה 3 פרק 4 הוא פרק מרגש שכולל הרבה אקשן ומתח. הפרק עוקב אחר הצוות של הראזה כשהם מנסים לחלץ קבוצת מדענים מגזע חייזרים עוין. הצוות חייב להילחם בדרכו דרך שורה של מכשולים על מנת להציל את המדענים ולמנוע מהגזע החייזרים להשתמש בטכנולוגיה שלהם למטרות המרושעות שלהם. הפרק מסתיים בכך שהצוות של ה-Raza מצליח להציל את המדענים ומונע מהגזע החייזרים להשתמש בטכנולוגיה שלהם למטרות מרושעות משלהם.

דילוג לתוכן