דף הבית » מוצרי אפל » חומר אפל עונה 1 פרק 13

חומר אפל עונה 1 פרק 13

חומר אפל עונה 1 פרק 13

סקירה כללית של החומר האפל עונה 1 פרק 13

חומר אפל עונה 1 פרק 13 הוא הפרק השלושה עשר בעונה הראשונה של סדרת המדע הבדיוני הקנדית חומר אפל. הוא נכתב על ידי ג'וזף מאלוזי ופול מולי וביים ברוס מקדונלד. הפרק שודר ב-28 באוגוסט 2015 ברשת Syfy בארצות הברית ובחלל בקנדה.

עלילת החומר האפל עונה 1 פרק 13

הפרק מתחיל כשהצוות של הראזה מגלה ספינה נטושה בחלל. הם עולים על הספינה ומוצאים מכשיר מוזר שלדעתם הוא נשק. בינתיים, ארבע ושני נשלחים לכוכב הלכת הסמוך כדי לחקור אות מצוקה. על הפלנטה, הם מגלים קבוצת מדענים שמנסה למצוא דרך לעצור וירוס שהורג את תושבי הפלנטה. בחזרה על הראזה, הצוות מגלה שהמכשיר שמצאו הוא למעשה מקור אנרגיה רב עוצמה שיכול להיות משמש להנעת הספינה. הם גם מגלים שהספינה הנטושה היא למעשה הובלה של כלא והמכשיר מהווה מקור כוח לכלא. הצוות מחליט להשתמש במכשיר כדי להפעיל את ה-Raza ולברוח.

דמויות של חומר אפל עונה 1 פרק 13

הפרק כולל את הדמויות הראשיות של הסדרה, כולל שתיים (מליסה אוניל), שלוש (אנתוני למקה), ארבע (אלכס מלרי ג'וניור), חמש (ג'ודל פרלנד), סיקס (רוג'ר קרוס) ואנדרואיד (זואי פאלמר ). הפרק כולל גם כוכבים אורחים כולל דיוויד היולט בתור ד"ר שו, ודיוויד ריצ'מונד-פק בתור עוזרו של ד"ר שו.

שתיים

שני הוא מנהיג הצוות של הראזא. היא אישה בעלת רצון חזק ונחוש שמוכנה לעשות כל מה שצריך כדי להגן על הצוות שלה. בפרק זה היא נשלחת לחקור את אות המצוקה על הפלנטה ומגלה את הנגיף שהורג את תושבי הפלנטה.

שְׁלוֹשָׁה

שלוש הוא חייל ושכיר חרב לשעבר שכיום חבר בצוות הראזא. הוא לוחם מיומן ומוכן לעשות כל מה שצריך כדי להגן על הצוות שלו. בפרק זה, הוא עוזר לצוות למצוא את המכשיר שיכול להניע את הספינה ועוזר להם לברוח.

ארבע

ארבע הוא מתנקש לשעבר שכיום חבר בצוות הראזא. הוא לוחם מיומן ומוכן לעשות כל מה שצריך כדי להגן על הצוות שלו. בפרק זה הוא נשלח לחקור את אות המצוקה על הפלנטה ומגלה את הנגיף שהורג את תושבי הפלנטה.

חָמֵשׁ

חמש היא צעירה החבר בצוות הראזא. היא האקר מיומן ומוכנה לעשות כל מה שצריך כדי להגן על הצוות שלה. בפרק זה, היא עוזרת לצוות למצוא את המכשיר שיכול להניע את הספינה ועוזרת להם לברוח.

תקציר החומר האפל עונה 1 פרק 13

בחומר אפל עונה 1 פרק 13, צוות ה-Raza מגלה ספינה נטושה בחלל ועולה עליה כדי למצוא מקור אנרגיה רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי להניע את הספינה. בינתיים, ארבע ושתי נשלחים לכוכב הלכת הסמוך כדי לחקור אות מצוקה ולגלות וירוס שהורג את תושבי הכוכב. בעזרת המכשיר מצליח הצוות של הראזה לברוח ולהמשיך במסעם. מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . צפו בפרק ביוטיוב .

דילוג לתוכן