דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לאפס אייפון 4 ללא Apple ID

כיצד לאפס אייפון 4 ללא Apple ID

כיצד לאפס אייפון 4 ללא Apple ID

מבוא

אם שכחת את ה-Apple ID והסיסמה שלך, ייתכן שאתה תוהה כיצד לאפס את ה-iPhone 4 שלך ללא Apple ID. למרבה המזל, יש כמה דרכים לעשות זאת. במאמר זה, נספק הוראות שלב אחר שלב וטיפים מועילים שיעזרו לך לאפס את הטלפון שלך.

כיצד לאפס אייפון 4 ללא Apple ID

שלב 1: חבר את האייפון שלך ל-iTunes

הצעד הראשון הוא לחבר את האייפון 4 שלך ל- iTunes. כדי לעשות זאת, תזדקק לכבל USB ולמחשב עם iTunes מותקן. לאחר שהאייפון שלך מחובר, פתח את iTunes ובחר את המכשיר שלך.

שלב 2: בחר באפשרות "שחזור".

לאחר שחיברת את האייפון שלך ל-iTunes, תצטרך לבחור באפשרות "שחזור". פעולה זו תמחק את כל הנתונים בטלפון שלך ותאפס אותו להגדרות היצרן.

שלב 3: הגדר את האייפון שלך

לאחר איפוס האייפון שלך, תצטרך להגדיר אותו שוב. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביצוע ההוראות שעל המסך. תתבקש להזין את ה-Apple ID והסיסמה שלך, אך תוכל לדלג על שלב זה אם אין לך מזהה Apple.

שלב 4: שחזר את הנתונים שלך

לאחר שתגדיר את האייפון שלך, תוכל לשחזר את הנתונים שלך מגיבוי. כדי לעשות זאת, פתח את iTunes ובחר את המכשיר שלך. לאחר מכן, בחר באפשרות "שחזר מגיבוי" ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

סיכום

איפוס ה-iPhone 4 שלך ללא מזהה אפל אפשרי, אך חשוב לזכור שכל הנתונים שלך יימחקו. אם יש לך גיבוי, תוכל לשחזר את הנתונים שלך לאחר האיפוס. למידע נוסף על איך לאפס את ה-iPhone 4 ללא מזהה אפל, בדוק את הסרטון המועיל הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן