דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לאפס את סיסמת Apple ID שלך אם שכחת אותה

כיצד לאפס את סיסמת Apple ID שלך אם שכחת אותה

כיצד לאפס את סיסמת Apple ID שלך אם שכחת אותה

מבוא

יש לך מזהה אפל אבל לא זוכר את הסיסמה שלך? אם כן, אתה לא לבד. משתמשי אפל רבים שכחו את הסיסמאות שלהם וזקוקים לעזרה באיפוסן. למרבה המזל, אפל מקלה על איפוס הסיסמה שלך אם יש לך כתובת דואר אלקטרוני המשויכת ל-Apple ID שלך. במאמר זה נראה לך כיצד לאפס את סיסמת Apple ID שלך אם שכחת אותה.

שלבים לאיפוס סיסמת Apple ID שלך

שלב 1: בקר באתר Apple ID

הצעד הראשון באיפוס סיסמת Apple ID שלך הוא לבקר באתר Apple ID. באתר תמצא קישור לאיפוס הסיסמה שלך. לחץ על הקישור ותועבר לדף איפוס הסיסמה.

שלב 2: הזן את כתובת הדוא"ל שלך

לאחר שתהיה בדף איפוס הסיסמה, תצטרך להזין את כתובת הדוא"ל המשויכת ל-Apple ID שלך. זוהי כתובת האימייל שבה השתמשת ליצירת Apple ID שלך. לאחר שהזנת את כתובת הדוא"ל שלך, לחץ על כפתור "המשך".

שלב 3: בחר שיטת איפוס סיסמה

לאחר שהזנת את כתובת הדוא"ל שלך, תתבקש לבחור שיטת איפוס סיסמה. אתה יכול לבחור לאפס את הסיסמה שלך באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הודעת טקסט. אם תבחר לאפס את הסיסמה שלך בדוא"ל, תקבל אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה שלך. אם תבחר לאפס את הסיסמה שלך באמצעות SMS, תקבל הודעת טקסט עם קוד שבו תוכל להשתמש כדי לאפס את הסיסמה שלך.

שלב 4: אפס את הסיסמה שלך

לאחר שבחרת שיטת איפוס סיסמה, תועבר לדף איפוס הסיסמה. כאן תתבקש להזין סיסמה חדשה עבור מזהה Apple שלך. הקפד לבחור סיסמה חזקה שלא תשכח. לאחר שהזנת את הסיסמה החדשה שלך, לחץ על כפתור "אפס סיסמה".

שלב 5: התחבר עם הסיסמה החדשה שלך

לאחר שתאפס את הסיסמה שלך, תוכל להיכנס ל-Apple ID שלך עם הסיסמה החדשה שלך. הקפד לשמור על הסיסמה החדשה שלך בטוחה ומאובטחת.

שאלות ותשובות

ש: מה אם אין לי כתובת דוא"ל המשויכת ל-Apple ID שלי?

א:

אם אין לך כתובת אימייל המשויכת ל-Apple ID שלך, לא תוכל לאפס את הסיסמה שלך. במקרה זה, יהיה עליך לפנות לתמיכה של Apple לקבלת סיוע.

ש: מה אם לא אקבל אימייל או הודעת טקסט עם קוד לאיפוס הסיסמה שלי?

א:

אם לא תקבל אימייל או הודעת טקסט עם קוד לאיפוס הסיסמה שלך, ייתכן שתצטרך להמתין מספר דקות ולנסות שוב. אם עדיין לא קיבלת את הקוד, ייתכן שתצטרך לפנות לתמיכה של Apple לקבלת סיוע.

ש: מה אם אשכח את הסיסמה החדשה שלי?

א:

אם תשכח את הסיסמה החדשה שלך, תוכל להשתמש באותם השלבים המפורטים למעלה כדי לאפס שוב את הסיסמה שלך.

סיכום

שכחת סיסמת Apple ID שלך יכולה להיות מתסכלת, אבל זה לא חייב להיות. עם השלבים המתוארים במאמר זה, תוכל לאפס בקלות את סיסמת Apple ID שלך אם שכחת אותה. רק זכור לבחור סיסמה חזקה שלא תשכח ולשמור עליה בטוחה ומאובטחת. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן