דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לשחזר סיסמת Apple Store

כיצד לשחזר סיסמת Apple Store

כיצד לשחזר סיסמת Apple Store

כיצד לשחזר סיסמת Apple Store

אם שכחת את סיסמת Apple Store שלך, ייתכן שאתה מרגיש מתוסכל ומוצף. למרבה המזל, אפל הקלה על איפוס הסיסמה שלך ולהחזיר את הגישה לחשבון שלך. הנה איך לעשות את זה.

שלב 1: בקר באתר Apple ID

הצעד הראשון לשחזור סיסמת Apple Store שלך הוא לבקר באתר Apple ID. זהו האתר הרשמי לניהול Apple ID ושירותים אחרים של Apple. אתה יכול למצוא את האתר בכתובת https://appleid.apple.com/.

שלב 2: לחץ על הקישור "שכחתי מזהה אפל או סיסמה".

ברגע שאתה נמצא באתר Apple ID, תצטרך ללחוץ על הקישור "שכחתי מזהה אפל או סיסמה". זה יעביר אותך לדף איפוס הסיסמה.

שלב 3: הזן את מזהה Apple שלך

בדף איפוס הסיסמה, תצטרך להזין את ה-Apple ID שלך. זוהי כתובת הדוא"ל המשויכת לחשבון Apple שלך. לאחר שהזנת את מזהה Apple שלך, לחץ על כפתור "המשך".

שלב 4: בחר שיטת איפוס סיסמה

לאחר שהזנת את ה-Apple ID שלך, תתבקש לבחור שיטת איפוס סיסמה. אתה יכול לבחור לאפס את הסיסמה שלך באמצעות דואר אלקטרוני, או שאתה יכול לבחור לענות על שאלות אבטחה. אם תבחר לאפס את הסיסמה שלך בדוא"ל, תקבל אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה שלך. אם תבחר לענות על שאלות אבטחה, תתבקש לענות על סדרה של שאלות כדי לאמת את זהותך.

שלב 5: אפס את הסיסמה שלך

לאחר שבחרת בשיטה לאיפוס סיסמה, תוכל לאפס את הסיסמה שלך. אם בחרת לאפס את הסיסמה שלך בדוא"ל, תקבל אימייל עם קישור לאיפוס הסיסמה שלך. אם בחרת לענות על שאלות אבטחה, תתבקש לענות על סדרת שאלות כדי לאמת את זהותך. לאחר שתאפס בהצלחה את הסיסמה שלך, תוכל להיכנס לחשבון Apple Store שלך.

שלב 6: היכנס לחשבון Apple Store שלך

לאחר שתאפס בהצלחה את הסיסמה שלך, תוכל להיכנס לחשבון Apple Store שלך. תצטרך להזין את ה-Apple ID שלך ואת הסיסמה החדשה שיצרת זה עתה. לאחר שתתחבר, תוכל לגשת לכל פרטי החשבון שלך ב-Apple Store. שחזור הסיסמה שלך ל-Apple Store יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל זה לא חייב להיות. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לאפס במהירות ובקלות את הסיסמה שלך ולהחזיר גישה לחשבון שלך.

דילוג לתוכן