דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להתקין Kodi ב- Apple TV

כיצד להתקין Kodi ב- Apple TV

כיצד להתקין Kodi ב- Apple TV

מה זה קודי?

Kodi הוא נגן מדיה בקוד פתוח המאפשר למשתמשים להזרים תוכן מהאינטרנט. הוא זמין במגוון פלטפורמות, כולל Apple TV. קודי היא דרך מצוינת לגשת למגוון רחב של תוכן סטרימינג, כולל סרטים, תוכניות טלוויזיה ומוזיקה.

כיצד להתקין Kodi ב- Apple TV

התקנת Kodi ב- Apple TV היא תהליך פשוט יחסית. להלן השלבים שעליך לנקוט כדי להפעיל את Kodi ב-Apple TV שלך:

שלב 1: הורד את אפליקציית Kodi

הצעד הראשון הוא להוריד את אפליקציית Kodi מחנות האפליקציות. כדי לעשות זאת, פתח את ה-App Store ב-Apple TV שלך וחפש את "Kodi". לאחר שמצאת את האפליקציה, לחץ על "קבל" כדי להוריד אותה.

שלב 2: התקן את אפליקציית Kodi

לאחר סיום הורדת אפליקציית Kodi, לחץ על "התקן" כדי להתחיל בתהליך ההתקנה. זה אמור לקחת רק כמה דקות. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל לפתוח את אפליקציית Kodi ב-Apple TV שלך.

שלב 3: הגדר את Kodi

לאחר שפתחת את אפליקציית Kodi, תצטרך להגדיר אותה. זה כולל הגדרת מקורות המדיה שלך, הוספת הרחבות והגדרת ההגדרות. תהליך זה יכול לקחת קצת זמן, אבל זה שווה את זה כדי להפיק את המרב מחוויית הקודי שלך.

שלב 4: תהנה מקודי

לאחר שתגדיר את קודי, אתה מוכן להתחיל בסטרימינג. אתה יכול לגשת למגוון רחב של תוכן, כולל סרטים, תוכניות טלוויזיה ומוזיקה. אתה יכול גם לגשת למגוון של תוספות, שיכולות לספק אפילו יותר תוכן.

השוואה מהירה

תכונה קודי
פלטפורמות Apple TV, Windows, Mac, Linux, Android
תוֹכֶן סרטים, תוכניות טלוויזיה, מוזיקה
תוספות כן

Kodi היא דרך מצוינת לגשת למגוון רחב של תוכן סטרימינג ב-Apple TV שלך. זה קל להתקנה ולהגדיר, ומספק גישה למגוון תוכן, כולל סרטים, תוכניות טלוויזיה ומוזיקה. אתה יכול גם לגשת למגוון של תוספות, שיכולות לספק אפילו יותר תוכן. כדי להפיק את המרב מחוויית הסטרימינג שלך, הקפד לקחת את הזמן כדי להגדיר את Kodi כראוי. למידע נוסף כיצד להתקין ולהגדיר את Kodi, עיין בסרטון זה .

דילוג לתוכן