דף הבית » מוצרי אפל » כיצד ליצור מזהה אפל ולחבר אותו לאייפד

כיצד ליצור מזהה אפל ולחבר אותו לאייפד

כיצד ליצור מזהה אפל ולחבר אותו לאייפד

יצירת מזהה אפל

יצירת מזהה Apple היא שלב חשוב בהגדרת מכשיר Apple שלך. זה מאפשר לך לגשת ל-App Store, iCloud ושירותים אחרים של אפל. כמו כן, יש צורך להגדיר שיתוף משפחתי, המאפשר לך לחלוק רכישות עם בני משפחה אחרים. תהליך יצירת מזהה אפל הוא פשוט ופשוט. כל מה שאתה צריך זה כתובת אימייל וסיסמה. אתה יכול ליצור מזהה Apple במחשב שלך או במכשיר שלך.

יצירת מזהה אפל במחשב

כדי ליצור מזהה אפל במחשב, תצטרך לפתוח את אתר האינטרנט של אפל וללחוץ על כפתור "צור מזהה אפל שלך". לאחר מכן תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל שלך, סיסמה ומידע אישי כלשהו. לאחר שתמלא את הטופס, תתבקש לאשר את כתובת הדוא"ל שלך.

יצירת מזהה אפל במכשיר

יצירת מזהה Apple במכשיר היא אפילו פשוטה יותר. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את אפליקציית ההגדרות ולהקיש על האפשרות "היכנס למכשיר שלך". לאחר מכן תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. לאחר שעשית זאת, תתבקש לאשר את כתובת הדוא"ל שלך.

חיבור Apple ID לאייפד

לאחר שיצרת Apple ID, תוכל להשתמש בו כדי לחבר את ה-iPad שלך ל-App Store ולשירותים אחרים של Apple. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על האפשרות "היכנס למכשיר שלך". לאחר מכן תתבקש להזין את ה-Apple ID והסיסמה שלך. לאחר שעשית זאת, תתבקש לאשר את כתובת הדוא"ל שלך.

השוואה מהירה

התקן יצירת מזהה אפל חיבור מזהה אפל
מַחשֵׁב פתח את אתר האינטרנט של אפל ולחץ על כפתור "צור מזהה אפל שלך". לא ישים.
התקן פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על האפשרות "היכנס למכשיר שלך". פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על האפשרות "היכנס למכשיר שלך".

שאלות ותשובות

ש: האם אוכל ליצור מזהה אפל ללא כתובת דואר אלקטרוני?

ת: לא, תזדקק לכתובת דואר אלקטרוני כדי ליצור מזהה Apple.

ש: האם אני יכול להשתמש באותו Apple ID במספר מכשירים?

ת: כן, אתה יכול להשתמש באותו Apple ID במספר מכשירים.

ש: האם אני יכול להשתמש באותו Apple ID גם במחשב וגם במכשיר?

ת: כן, אתה יכול להשתמש באותו Apple ID גם במחשב וגם במכשיר.

ש: האם אוכל להעביר רכישות ממכשיר אחד לאחר?

ת: כן, אתה יכול להעביר רכישות ממכשיר אחד לאחר באמצעות שיתוף משפחתי.

סיכום

יצירת מזהה אפל וחיבורו לאייפד הוא תהליך פשוט ופשוט. אתה יכול ליצור מזהה Apple במחשב שלך או במכשיר שלך. כדי לחבר מזהה אפל לאייפד, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על האפשרות "היכנס למכשיר שלך". אתה יכול להשתמש באותו Apple ID במספר מכשירים, ותוכל להעביר רכישות ממכשיר אחד לאחר באמצעות שיתוף משפחתי.

דילוג לתוכן