דף הבית » מוצרי אפל » כמה עולה שלט של Apple TV?

כמה עולה שלט של Apple TV?

כמה עולה שלט של Apple TV?

מהו שלט של Apple TV?

שלט של Apple TV הוא מכשיר המשמש לשליטה במכשיר הזרמת Apple TV. זהו מכשיר כף יד קטן שניתן להשתמש בו כדי לשלוט ב-Apple TV ממרחק. הוא תוכנן כך שיהיה קל לשימוש ולניווט, ומאפשר למשתמשים לגשת במהירות לתוכן המועדף עליהם. ניתן להשתמש בשלט לשליטה בעוצמת הקול, לנגן ולהשהות תוכן ולגישה לתפריטים. זה גם תואם למכשירים אחרים של אפל, כמו אייפון ואייפד, ומאפשר למשתמשים לשלוט ב-Apple TV שלהם מהמכשירים האחרים שלהם.

כמה עולה שלט של Apple TV?

העלות של שלט של Apple TV משתנה בהתאם לדגם. הדגם הבסיסי ביותר, שלט Siri, כלול ברכישת מכשיר סטרימינג של Apple TV. הוא זמין לרכישה בנפרד בסביבות $59. השלט של Apple TV 4K הוא הדגם המתקדם ביותר וזמין לרכישה בנפרד בסביבות $79. דגם זה כולל משטח מגע, בקרת תנועה ושליטה קולית. זה תואם למכשיר הסטרימינג של Apple TV 4K.

השוואה מהירה

דֶגֶם מחיר
שלט סירי 59 דולר
שלט Apple TV 4K $79

מה עוד עלי לדעת על השלטים של Apple TV?

השלטים של Apple TV נועדו להיות קלים לשימוש ולניווט. הם כוללים משטח מגע, בקרת תנועה ושליטה קולית, המאפשרים למשתמשים לגשת במהירות לתוכן המועדף עליהם. השלטים תואמים גם למכשירים אחרים של אפל, כגון מכשירי אייפון ואייפד, ומאפשרים למשתמשים לשלוט ב-Apple TV שלהם מהמכשירים האחרים שלהם. השלט של Siri כלול ברכישת מכשיר הזרמת Apple TV. זה זמין גם לרכישה בנפרד בסביבות $59. השלט של Apple TV 4K הוא הדגם המתקדם ביותר וזמין לרכישה בנפרד בסביבות $79. בנוסף לשלטים של Apple TV, אפל מציעה גם מגוון אביזרים למכשיר הסטרימינג של Apple TV. אלה כוללים מגוון של כבלים, מתאמים ותליונים.

סיכום

שלט של Apple TV הוא מכשיר המשמש לשליטה במכשיר הזרמת Apple TV. עלות שלט של Apple TV משתנה בהתאם לדגם, כאשר הדגם הבסיסי ביותר, שלט Siri, כלול ברכישת מכשיר סטרימינג של Apple TV וזמין לרכישה בנפרד בסביבות 59$. השלט של Apple TV 4K הוא הדגם המתקדם ביותר וזמין לרכישה בנפרד בסביבות $79. אפל מציעה גם מגוון אביזרים למכשיר הסטרימינג של Apple TV, כולל כבלים, מתאמים ותליונים. למידע נוסף על השלטים והאביזרים של Apple TV, בקר ב-YouTube .

דילוג לתוכן