דף הבית » מדריך קניות כללי באילת » מדריך אולטימטיבי: קניית בשר באילת

מדריך אולטימטיבי: קניית בשר באילת

לקנות בשר באילת

העיר הישראלית אילת מפורסמת בחופיה היפים ובמים הכחולים. עם זאת, העיר ידועה במוצרי הבשר שלה.

תעשיית הבשר בישראל צומחת במהירות בעשור האחרון. בשנים האחרונות חלה פריחה במספר התיירים המבקרים באילת – בעיקר מאירופה ומצפון אמריקה. זה הפך אותה ליעד פופולרי הן עבור ישראלים והן עבור זרים כאחד שרוצים לחוות את האוכל של ישראל במיטבו.

שוק אילת הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. הוא מלא בכל מיני התמחויות שאין להם שום קשר לבשר.

שוק אילת הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. הוא מלא בכל מיני התמחויות. הנה כמה חנויות בשר בעיר אילת:

בוצ’ר פול היא חנות בשר מקומית ואיכותית, המציעה מגוון בשרים ועופות כשרים למהדרין. באטליז פול אילת תוכלו למצוא גם קציצות, קבבים, המבורגרים ונקניקיות, הכל מיוצר במקום, תוצרת בית.

בעולם הבשר ניתן למצוא מבחר נתחים טריים וקפואים כמו אסאדו, ריב עין, אנטריקוט, קבבים ועוד ממיטב מותגי הבשר (נטו, פרו-גרייס, אודי גינדי, עמוס אסלי, אושרי), עוף ודגים. .

ב-Meat festival תמצאו מבחר נתחי בשר מובחרים וחלקי עוף טרי (אנטריקוט, טומהוק, בשר טחון, חלקים פנימיים, קרפצ’יו, חלציים, חזה אווז ועוד) לצד מוצרי בשר ועוף קפואים באריזות בגדלים שונים.

שופרסל אילת

שופרסל דיל הוא אחד מסניפי רשת הסופרים המובילה בישראל. הסניף מציע מבחר מוצרים לפי מחלקות: סופרמרקט, הכל לבית, פארם וקוסמטיקה ומוצרי בריאות וטבע (מבית המותג “גרין”).

כיום שופרסל היא רשת השיווק המובילה בישראל וסניפיה משתרעים על שטח כולל של כ-514,000 מ”ר, בהם נמכרים מגוון רחב של מוצרים. בנוסף לתחום המזון, סניפי הרשת מציעים כיום מוצרים מתחומי צריכה שונים כמו ניקיון וטואלטיקה, טיפוח ויופי, כלי בית, חשמל ואלקטרוניקה, מתנות, מוצרי פנאי, ביגוד, טקסטיל לבית, מוצרים אורגניים, בריאות וויטמינים. ועוד.

מידע נוסף על שופרסל כאן:

https://www.shufersal.co.il/online

מעדניית דניאל אילת

מעדניות דניאל’ס היא מהגדולות באילת, יש להן מגוון מדהים של מוצרים לבחירתך ולמשפחתך, מספקת מוצרים מקומיים ופריטים ייחודיים ממדינות אסיה והעולם, הלקוחות יכולים למצוא אפילו מעדנים מסין ותאילנד על המדפים שלנו!

ממוקם ברח’ אילות 23, אילת, ישראל. פתוח מיום ראשון עד שישי בשעות 8:00-23:00 ושבת 9:00-22:00.

בקרו באתר שלהם כאן:

https://daniel-supermarket.com

בשר הוא אוכל שאנשים אוהבים ואנחנו בטוחים שגם אתם אוהבים אותו.

תעשיית הבשר היא תעשייה מורכבת. זה קיים כבר מאות שנים וזה עדיין חזק. בתעשיית הבשר, לא רק שהוא חייב להיות מיוצר בזמן. גם איכות הבשר חייבת לעמוד בתקנים מסוימים ותקנים אלו עשויים להשתנות מדי שנה. גם תעשיית הבשר צריכה להיות יעילה, מה שאומר שהיא צריכה לייצר הרבה בשר בפרק זמן קצר.

דילוג לתוכן