דף הבית » מוצרי אפל » מה ההבדל בין כרטיס מתנה אפל רגיל לכרטיס מתנה של אפל כסף?

מה ההבדל בין כרטיס מתנה אפל רגיל לכרטיס מתנה של אפל כסף?

מה ההבדל בין כרטיס מתנה אפל רגיל לכרטיס מתנה של אפל כסף?

מהו כרטיס מתנה של אפל?

כרטיס מתנה של אפל הוא כרטיס בתשלום מראש שניתן להשתמש בו לרכישת פריטים מ-Apple Store, iTunes Store, App Store ו-Apple Books. ניתן להשתמש בו גם לרכישת מינויים של Apple Music, אחסון ב-iCloud ועוד. כרטיסי מתנה של אפל זמינים הן בצורה פיזית והן בצורה דיגיטלית, וניתן לרכוש אותם מאפל, קמעונאים נבחרים ומקוון.

מה ההבדל בין כרטיס מתנה אפל רגיל לכרטיס מתנה של אפל כסף?

ההבדל העיקרי בין כרטיס מתנה רגיל של אפל לכרטיס מתנה של אפל הוא שניתן להשתמש בכרטיס המתנה הרגיל של אפל רק לרכישת פריטים מחנות אפל, חנות iTunes, חנות אפליקציות ואפל ספרים, בעוד שכרטיס המתנה של אפל כסף יכול לשמש לרכישת פריטים מכל חנות שמקבלת Apple Pay.

כרטיס מתנה רגיל של אפל

כרטיס מתנה רגיל של אפל הוא כרטיס משולם מראש שניתן להשתמש בו לרכישת פריטים מ-Apple Store, iTunes Store, App Store ו-Apple Books. ניתן להשתמש בו גם לרכישת מינויים של Apple Music, אחסון ב-iCloud ועוד. כרטיסי מתנה של אפל זמינים הן בצורה פיזית והן בצורה דיגיטלית, וניתן לרכוש אותם מאפל, קמעונאים נבחרים ומקוון.

Money Apple Gift Card

כרטיס מתנה של אפל כסף הוא כרטיס משולם מראש שניתן להשתמש בו לרכישת פריטים מכל חנות שמקבלת Apple Pay. ניתן להשתמש בו גם לרכישת מינויים של Apple Music, אחסון ב-iCloud ועוד. כסף כרטיסי מתנה של אפל זמינים הן בצורה פיזית והן בצורה דיגיטלית, וניתן לרכוש אותם מאפל, קמעונאים נבחרים ומקוון.

השוואה מהירה

סוג כרטיס היכן ניתן להשתמש בו?
כרטיס מתנה רגיל של אפל Apple Store, iTunes Store, App Store, Apple Books
Money Apple Gift Card כל חנות שמקבלת Apple Pay

לסיכום, ההבדל העיקרי בין כרטיס מתנה רגיל של אפל לכרטיס מתנה של אפל כסף הוא שניתן להשתמש בכרטיס המתנה הרגיל של אפל רק לרכישת פריטים מ-Apple Store, iTunes Store, App Store ו-Apple Books, בעוד הכסף ניתן להשתמש בכרטיס המתנה של Apple לרכישת פריטים מכל חנות שמקבלת Apple Pay.

שאלות ותשובות

האם אוכל להשתמש בכרטיס מתנה של אפל כדי לרכוש פריטים מחנויות אחרות?

לא, ניתן להשתמש בכרטיס מתנה רגיל של אפל רק לרכישת פריטים מ-Apple Store, iTunes Store, App Store ו-Apple Books. עם זאת, ניתן להשתמש בכרטיס מתנה של Apple לרכישת פריטים מכל חנות שמקבלת Apple Pay.

האם אוכל להשתמש בכרטיס מתנה של אפל לרכישת מנויי Apple Music?

כן, ניתן להשתמש בכרטיסי מתנה של Apple רגילים וגם בכסף לרכישת מינויים של Apple Music.

היכן ניתן לרכוש כרטיס מתנה של אפל?

כרטיסי מתנה של אפל זמינים הן בצורה פיזית והן בצורה דיגיטלית, וניתן לרכוש אותם מאפל, קמעונאים נבחרים ומקוון.

סיכום

כרטיסי מתנה של אפל הם דרך מצוינת לתת למישהו מתנה, אבל יש שני סוגים של כרטיסים זמינים. ההבדל העיקרי בין כרטיס מתנה רגיל של אפל לכרטיס מתנה של אפל הוא שניתן להשתמש בכרטיס המתנה הרגיל של אפל רק לרכישת פריטים מחנות אפל, חנות iTunes, חנות אפליקציות ואפל ספרים, בעוד שכרטיס המתנה של אפל כסף יכול לשמש לרכישת פריטים מכל חנות שמקבלת Apple Pay. כרטיסי מתנה של אפל זמינים הן בצורה פיזית והן בצורה דיגיטלית, וניתן לרכוש אותם מאפל, קמעונאים נבחרים ומקוון.

דילוג לתוכן