דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כניסה לגן הבוטני אילת

מחיר כניסה לגן הבוטני אילת

2023-04-29 02:37:00+02:00

מהו הגן הבוטני באילת?

הגן הבוטני של אילת הוא נווה מדבר ייחודי ויפהפה השוכן בעיר הדרומית ביותר בישראל. זהו מקום של יופי ושלווה טבעי, בו המבקרים יכולים לחקור את החי והצומח המגוונים של האזור. הגן הוא ביתם של למעלה מ-500 מינים של צמחים, כולל קקטוסים, סוקולנטים, דקלים וצמחי מדבר אחרים. הוא כולל גם מגוון של ציפורים, זוחלים ויונקים.

מה אפשר לצפות למצוא בגן הבוטני באילת?

הגן הבוטני של אילת הוא מקום נהדר לחקור את החי והצומח הייחודיים של האזור. המבקרים יכולים לחקור את הגנים השונים, הכוללים מגוון של צמחים, עצים ושיחים. כמו כן ישנם מספר שבילים ושבילים המובילים לאזורים שונים בגן. הגן כולל גם מגוון פעילויות חינוכיות, כגון סיורים מודרכים, הרצאות וסדנאות. המבקרים יכולים גם לקחת חלק בצפרות, צילומי טבע ופעילויות אחרות.

מהו מחיר הכניסה לגן הבוטני באילת?

מחיר כניסה לגן הבוטני באילת הוא 20 שקלים למבוגרים ו-10 שקלים לילדים. המחיר כולל גישה לגנים, שבילים ופעילויות חינוכיות.

הנחות ומבצעים מיוחדים

הגן הבוטני באילת מציע מגוון הנחות ומבצעים למבקרים. לדוגמה, המבקרים יכולים לרכוש כרטיס משפחתי ב-50 ש"ח, הכולל כניסה לשני מבוגרים ושני ילדים. הגן מציע הנחות גם לקשישים, סטודנטים ואנשי צבא. כמו כן, המבקרים יכולים לרכוש כרטיס עונתי ב-150 ש"ח המאפשר גישה בלתי מוגבלת לגן למשך שנה.

מה עוד אפשר לעשות בגן הבוטני באילת?

בנוסף לחקר הגנים והמסלולים, המבקרים יכולים לקחת חלק במגוון פעילויות בגן הבוטני באילת. הגן מציע מגוון פעילויות חינוכיות כגון סיורים מודרכים, הרצאות וסדנאות. המבקרים יכולים גם לקחת חלק בצפרות, צילומי טבע ופעילויות אחרות. הגן כולל גם בית קפה וחנות מתנות, שבה המבקרים יכולים לרכוש מזכרות וכיבוד. בנוסף, הגן מארח מגוון אירועים מיוחדים במהלך השנה, כגון קונצרטים, תערוכות אמנות ועוד.

טבלת מחירי כניסה

סוג כרטיס מחיר (ש"ח)
מְבוּגָר 20
יֶלֶד 10
מִשׁפָּחָה 50
בכיר / סטודנט / צבאי 15
מנוי עונתי 150

סיכום

הגן הבוטני של אילת הוא מקום מצוין לחקור את החי והצומח הייחודיים של האזור. המבקרים יכולים לחקור את הגנים השונים, השבילים והפעילויות החינוכיות. מחיר כניסה לגן הוא 20 שקלים למבוגרים ו-10 שקלים לילדים. הגן מציע גם הנחות ומבצעים מיוחדים למבקרים, כגון כרטיסים משפחתיים, הנחות לגיל השלישי וכרטיסי עונתיים. בנוסף, המבקרים יכולים לקחת חלק במגוון פעילויות, כגון סיורים מודרכים, הרצאות, צפרות וצילומי טבע. למידע נוסף על הגן הבוטני באילת, בקרו ביוטיוב .

דילוג לתוכן