דף הבית » מידע מקצועי » מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת

מחיר כרטיס אגד תל אביב אילת

2023-05-28 11:27:00+02:00

מה זה אגד?

אגד היא ספקית התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, המציעה שירותי אוטובוסים והסעות לכל רחבי הארץ. החברה מפעילה רשת קווים המקשרת בין תל אביב לאילת, שניים מיעדי התיירות הפופולריים בארץ. אוטובוסים של אגד נוחים, אמינים ובמחיר סביר, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת עבור מטיילים המעוניינים לחקור את הארץ.

מחירי כרטיסים של אגד תל אביב אילת

אגד מציעה מגוון אפשרויות לכרטיסים למטיילים המעוניינים להגיע מתל אביב לאילת. האופציה הפופולרית ביותר היא כרטיס לכיוון אחד, שמחירו 70 ש"ח. כרטיס זה תקף לאדם אחד וניתן להשתמש בו לנסיעה בודדת מתל אביב לאילת. למטיילים המעוניינים לבצע נסיעות מרובות, אגד מציעה גם כרטיס הלוך ושוב. כרטיס זה עולה 120 שקלים ותקף לשני אנשים. ניתן להשתמש בו לשתי נסיעות מתל אביב לאילת ובחזרה. אגד מציעה גם מגוון כרטיסי הנחות לסטודנטים, קשישים, ומטיילים עם מוגבלויות. סטודנטים יכולים לרכוש כרטיס לכיוון אחד ב-50 שקל, ואילו מבוגרים ונכים יכולים לרכוש כרטיס לכיוון אחד ב-40 שקל.

איך להשיג את העסקה הטובה ביותר

הדרך הטובה ביותר להשיג את הדיל הטוב ביותר על כרטיסי אגד היא לרכוש אותם מראש. אגד מציעה הנחות לכרטיסים הנרכשים באינטרנט, כך שכדאי להקדיש זמן להשוואת מחירים ולמצוא את הדיל הטוב ביותר. כדאי גם לציין שאגד מציעה הנחות לנסיעות קבוצתיות. קבוצות של 10 ומעלה יכולות לרכוש כרטיסים בתעריף מוזל, אז כדאי לקחת בחשבון אם אתם נוסעים עם קבוצה גדולה. לבסוף, כדאי לשים לב למבצעים ומבצעים מיוחדים. אגד מרבה להפעיל מבצעים והנחות, אז כדאי לבדוק את האתר שלהם באופן קבוע כדי לראות אם יש מבצעים זמינים.

סיכום

אגד היא אופציה מצוינת למטיילים המעוניינים להגיע מתל אביב לאילת. החברה מציעה מגוון אפשרויות לכרטיסים, החל מכרטיסים בכיוון אחד ועד כרטיסים הלוך ושוב והנחות קבוצתיות. על ידי רכישת כרטיסים מראש ומעקב אחר הצעות מיוחדות, המטיילים יכולים לקבל את הדיל הטוב ביותר לכרטיסי אגד. למידע נוסף על אגד והשירותים שלהם, בדוק את הסרטון הזה .

דילוג לתוכן