דף הבית » מידע מקצועי » מילה ספא אילת מחיר – מדריך מקיף

מילה ספא אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-01 03:03:00+02:00

מילה ספא אילת מחיר – מדריך מקיף

מילה ספא אילת הוא ספא יוקרתי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. ספא זה מציע מגוון רחב של שירותים, מעיסויים וטיפולי פנים ועד טיפולי גוף ועוד. אבל מה המחיר של השירותים הללו? במאמר זה נסתכל על המחירים של מילה ספא אילת ומה אתם יכולים לצפות לשלם עבור כל שירות.

מחירי עיסוי

מילה ספא אילת מציע מגוון שירותי עיסוי, מעיסוי שוודי ורקמות עמוק ועד אבנים חמות וארומתרפיה. המחירים לשירותים אלו נעים בין 150 ₪ ל- 350 ₪, בהתאם לסוג העיסוי ואורך המפגש.

מחירי פנים

מילה ספא אילת מציעה גם מגוון שירותי פנים, החל מטיפולי אנטי אייג'ינג ולחות ועד לטיפולי ניקוי עמוק ופילינג לפנים. המחירים לשירותים אלו נעים בין 150 ₪ ל- 250 ₪ בהתאם לסוג טיפול הפנים ואורך המפגש.

מחירי טיפולי גוף

מילה ספא אילת מציע גם מגוון טיפולי גוף, החל מעטיפת גוף וקרצוף ועד אמבטיות בוץ וטיפולי פילינג. המחירים לשירותים אלו נעים בין 150 ₪ ל- 350 ₪ בהתאם לסוג הטיפול ומשך הפגישה.

שירותים נוספים

בנוסף לשירותים שהוזכרו לעיל, מציע מילה ספא אילת גם מגוון שירותים נוספים כמו מניקור ופדיקור, שעווה ואיפור. המחירים לשירותים אלו נעים בין 50 ₪ ל- 150 ₪ בהתאם לסוג השירות ומשך המפגש.

סיכום

מילה ספא אילת הוא ספא יוקרתי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. ספא זה מציע מגוון רחב של שירותים, מעיסויים וטיפולי פנים ועד טיפולי גוף ועוד. המחירים לשירותים אלו נעים בין 50 ₪ ל- 350 ₪, בהתאם לסוג השירות ומשך המפגש. אם אתם מחפשים חווית ספא יוקרתית באילת, מילה ספא אילת היא הבחירה המושלמת. למידע נוסף על המחירים של מילה ספא אילת, תוכלו לבקר באתר הרשמי שלהם.

דילוג לתוכן