דף הבית » מידע מקצועי » מלון ספורט אילת מחיר – מדריך מקיף

מלון ספורט אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-05-17 10:16:00+02:00

מלון ספורט אילת סקירה

מלון ספורט אילת הוא מלון פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. הוא ממוקם בנוחות ליד החוף ואטרקציות אחרות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהייה מרגיעה ומהנה. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם מגוון סוגי חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות יוקרתיות.

שירותים ושירותים

מלון ספורט אילת מציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה ככל האפשר. במלון בריכת שחייה, מרכז כושר וספא. מרכז הכושר מצויד בציוד מודרני ומציע מגוון חוגים ופעילויות. הספא מציע מגוון טיפולים ושירותים, לרבות עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי גוף. במלון יש גם מסעדה המגישה מגוון מנות בינלאומיות ומקומיות.

בריכת שחיה

בריכת השחייה של המלון היא מקום מצוין להירגע ולהתקרר אחרי יום ארוך של סיורים או סיורים בעיר. הבריכה פתוחה בין השעות 8:00-22:00 ומצוידת בכיסאות נוח ושמשיות. בבריכה יש גם מזנון חטיפים ובר לצד הבריכה.

חדר כושר

מרכז הכושר במלון ספורט אילת מצויד בציוד חדיש ומציע מגוון חוגים ופעילויות. מרכז הכושר פתוח בין השעות 6:00-22:00 ומציע מגוון שיעורים, לרבות יוגה, פילאטיס ואירובי. מרכז הכושר כולל גם סאונה וחדר אדים.

סוגי חדרים ומחירים

מלון ספורט אילת מציע מגוון סוגי חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות יוקרתיות. החדרים הסטנדרטיים מצוידים בחדר רחצה פרטי, מיני בר וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. הסוויטות היוקרתיות מרווחות יותר ומציעות שירותים נוספים כמו מרפסת פרטית, ג'קוזי ומטבחון. מחירי החדרים משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר.

מחירי חדרים סטנדרטיים

המחירים לחדרי הסטנדרט נעים בין 500 ש"ח ל-800 ש"ח ללילה. המחירים משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר.

מחירי סוויטות יוקרה

מחירי הסוויטות היוקרתיות נעים בין 1000 ש"ח ל-1500 ש"ח ללילה. המחירים משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר.

סיכום

מלון ספורט אילת הוא מלון פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. הוא מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ומסעדה. המלון מציע גם מגוון סוגי חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות יוקרתיות. מחירי החדרים משתנים בהתאם לעונה ולסוג החדר. בין אם אתם מחפשים שהות מרגיעה או הרפתקה מרגשת, מלון ספורט אילת הוא המקום המושלם עבורכם.

דילוג לתוכן