דף הבית » מידע מקצועי » מלכת שבא מחיר אילת – כל מה שצריך לדעת

מלכת שבא מחיר אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-06-03 00:53:00+02:00

מהי מלכת שבא אילת?

מלכת שבא אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר אילת, ישראל. המלון ממוקם במיקום מעולה, קרוב לחוף הים ולאטרקציות המרכזיות של העיר. הוא מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר, בריכת שחייה ומסעדה. המלון מציע גם מגוון פעילויות כמו שיעורי יוגה, ספורט ימי ועוד.

אילו שירותים מציעה מלכת שבא אילת?

מלכת שבא אילת מציעה מגוון שירותים ושירותים הכוללים ספא, מכון כושר, בריכת שחייה ומסעדה. הספא מציע מגוון טיפולים, כגון עיסויים, טיפולי פנים וטיפולי גוף. מרכז הכושר מצויד במגוון ציוד, כגון הליכונים, אליפטי, ומשקולות. בריכת השחייה מחוממת ומציעה מגוון פעילויות, כמו שיעורי שחייה ואירובי מים. המסעדה מגישה מגוון מנות, לרבות מאכלים מהמטבח הים תיכוני והבינלאומי.

אילו פעילויות מציעה מלכת שבא אילת?

מלכת שבא אילת מציעה מגוון פעילויות כמו שיעורי יוגה, ספורט ימי ועוד. המלון מציע גם מגוון של טיולים, כגון טיולי סירה, טיולי ג'יפים וטיולי גמלים. המלון מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, כגון מוזיקה חיה ומופעים.

מה המחיר של מלכת שבא אילת?

מלכת שבא אילת מציעה מגוון חבילות ומחירים. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, כגון חדרי סטנדרט, חדרי דלוקס וסוויטות. החדרים הסטנדרטיים מתחילים במחיר של 350 ש"ח ללילה, כאשר חדרי הדלוקס מתחילים במחיר של 450 ש"ח ללילה. הסוויטות החל ממחיר של ₪650 ללילה. המלון מציע גם מגוון חבילות כמו החבילה המשפחתית הכוללת ארוחת בוקר וערב חינם לשני מבוגרים ושני ילדים.

סיכום

מלכת שבא אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב העיר אילת, ישראל. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים, לרבות ספא, מרכז כושר, בריכת שחייה ומסעדה. המלון מציע גם מגוון פעילויות כמו שיעורי יוגה, ספורט ימי ועוד. המלון מציע מגוון חבילות ומחירים החל מ-350 ₪ ללילה לחדרי סטנדרט. למידע נוסף על מלכת שבא אילת, בקר ביוטיוב .

דילוג לתוכן