דף הבית » מוצרי אפל » מסע בין כוכבים וויאג'ר אפל גבול חלקים 1 ו-2

מסע בין כוכבים וויאג'ר אפל גבול חלקים 1 ו-2

מסע בין כוכבים וויאג'ר אפל גבול חלקים 1 ו-2

היכרות עם Star Trek Voyager Dark Frontier Parts 1 & 2

מסע בין כוכבים וויאג'ר Dark Frontier Parts 1 & 2 הוא פרק שני חלקים של סדרת הטלוויזיה המדע הבדיוני מסע בין כוכבים: וויאג'ר. הוא שודר במקור ב-UPN בארה"ב ב-12 וב-19 במאי 1999. הפרק נכתב על ידי בראנון בראגה וג'ו מנסקי ובוים על ידי דיוויד ליווינגסטון. בפרק זה, הצוות של USS Voyager מגלה קוביית בורג שכבר ננטש על ידי קולקטיב בורג. הצוות מחליט להשתמש בקובייה לטובתם, אך עד מהרה הם מגלים שהקובייה אינה נטושה כפי שחשבו.

תקציר העלילה של מסע בין כוכבים וויאג'ר אפל Frontier חלקים 1 ו-2

הפרק מתחיל כשהצוות של USS וויאג'ר מגלה קוביית בורג שננטשה על ידי קולקטיב בורג. הצוות מחליט להשתמש בקובייה לטובתם, והם מתחילים לחקור את הקוביה.בינתיים, שבעה מתשע (ג'רי ראיין) מגלה שהקובייה אינה נטושה כפי שחשבו. היא מגלה שקבוצה של מל"טים של בורג נותרו מאחור ומנסות ליצור מחדש קשר עם הקולקטיב של בורג. הצוות של וויאג'ר מנסה לעצור את המל"טים מליצור קשר מחדש, אך הם לא מצליחים. המל"טים מצליחים לשלוח אות לקולקטיב בורג, והבורג מתחילים לשלוח תגבורת לקובייה. הצוות של וויאג'ר מסוגל להשתמש בקובייה לטובתם והם מסוגלים להגיע למערכת כוכבים קרובה. עם זאת, תגבורת בורג מגיעה והצוות נאלץ להדוף אותם. הצוות של וויאג'ר מסוגל בסופו של דבר להביס את הבורג והם מסוגלים להגיע למערכת הכוכבים. עם זאת, הבורג השאירו אחריהם נשק רב עוצמה שיכול לשמש להשמדת הוויאג'ר.

דמויות ב-Star Trek Voyager Dark Frontier חלקים 1 ו-2

הדמויות הראשיות ב-Star Trek Voyager Dark Frontier חלקים 1 ו-2 הם קפטן קתרין ג'נווי (קייט מולגרו), המפקד צ'קוטאי (רוברט בלטראן), סגן טובוק (טים ראס), שבעה מתשע (ג'רי ראיין), ומזל"טים של בורג.

סיכום

Star Trek Voyager Dark Frontier Parts 1 & 2 הוא פרק מרגש בן שני חלקים של סדרת הטלוויזיה של המדע הבדיוני מסע בין כוכבים: וויאג'ר. הפרק עוקב אחר הצוות של USS וויאג'ר כשהם מגלים קוביית בורג שננטשה על ידי קולקטיב בורג. הצוות מנסה להשתמש בקובייה לטובתם, אך עד מהרה הם מגלים שהקובייה אינה נטושה כפי שחשבו. הצוות מצליח בסופו של דבר להגיע למערכת כוכבים סמוכה, אך עליהם להדוף את התגבורת של בורג שנשלחה לקובייה. הפרק מלא באקשן ומתח, ובטוח ישאיר את הצופים על קצה המושבים שלהם. למידע נוסף על Star Trek Voyager Dark Frontier Parts 1 & 2, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

סיכום

מסע בין כוכבים וויאג'ר Dark Frontier Parts 1 & 2 הוא פרק שני חלקים של סדרת הטלוויזיה המדע הבדיוני מסע בין כוכבים: וויאג'ר. בפרק זה, הצוות של USS Voyager מגלה קוביית בורג שננטשה על ידי קולקטיב בורג. הצוות מנסה להשתמש בקובייה לטובתם, אך עד מהרה הם מגלים שהקובייה אינה נטושה כפי שחשבו. הצוות מצליח בסופו של דבר להגיע למערכת כוכבים סמוכה, אך עליהם להדוף את התגבורת של בורג שנשלחה לקובייה. הפרק מלא באקשן ומתח, ובטוח ישאיר את הצופים על קצה המושבים.

דילוג לתוכן