דף הבית » מוצרי אפל » סיסמת Apple ID לא עובדת ב-iTunes: כיצד לתקן את זה

סיסמת Apple ID לא עובדת ב-iTunes: כיצד לתקן את זה

סיסמת Apple ID לא עובדת ב-iTunes: כיצד לתקן את זה

סיסמת Apple ID לא עובדת ב-iTunes: כיצד לתקן את זה

יש לך מזהה אפל אבל לא מצליח לגרום לו לעבוד ב-iTunes? אתה לא לבד. משתמשי אפל רבים נתקלו בבעיה זו, וזה יכול להיות מתסכל. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לגרום ל-Apple ID שלך לעבוד שוב ב-iTunes.

מדוע מזהה Apple שלי לא עובד ב-iTunes?

ישנן כמה סיבות אפשריות לכך שאולי מזהה Apple שלך לא עובד ב-iTunes. הסיבה הנפוצה ביותר היא ששכחת את הסיסמה שלך. אם שינית לאחרונה את הסיסמה שלך, ייתכן שלא עדכנת אותה ב-iTunes. סיבה אפשרית נוספת היא שמזהה Apple שלך הושבת או ננעל מסיבות אבטחה.

כיצד לאפס את סיסמת Apple ID שלך

אם שכחת את סיסמת Apple ID שלך, הצעד הראשון הוא לאפס אותה. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאתר Apple ID ולחיצה על הקישור "שכחתי מזהה אפל או סיסמה". לאחר מכן תתבקש להזין את ה-Apple ID שלך ולענות על מספר שאלות אבטחה. לאחר שענית נכון על השאלות, תוכל לאפס את הסיסמה שלך.

השוואה מהירה

נושא פִּתָרוֹן
שכחת את הסיסמא לאפס את הסיסמה
מזהה אפל מושבת צור קשר עם התמיכה של אפל

לאחר איפוס הסיסמה שלך, תצטרך לעדכן אותה ב-iTunes. כדי לעשות זאת, פתח את iTunes ועבור ללשונית "חשבון". לחץ על כפתור "כניסה" והזן את הסיסמה החדשה שלך. לאחר שנכנסת בהצלחה, אתה אמור להיות מסוגל לגשת לספריית ה-iTunes שלך. אם מזהה ה-Apple שלך הושבת או ננעל מסיבות אבטחה, יהיה עליך לפנות לתמיכה של Apple. הם יוכלו לעזור לך לאפס את ה-Apple ID שלך ולחזור להזרים את המוזיקה והסרטים האהובים עליך.

דעה אישית

נתקל בבעיות עם סיסמת Apple ID שלך לא עובדת ב-iTunes יכולה להיות חוויה מתסכלת. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי להחזיר את מזהה Apple שלך לעבודה. איפוס הסיסמה שלך הוא הצעד הראשון, ואם זה לא עובד, אתה תמיד יכול לפנות לתמיכה של Apple לקבלת עזרה. עם כמה צעדים פשוטים, תוכל לחזור להזרים את המוזיקה והסרטים האהובים עליך תוך זמן קצר. למידע נוסף על סיסמאות Apple ID וכיצד לאפס אותן, בדוק את סרטון YouTube המועיל הזה.

דילוג לתוכן