דף הבית » מידע מקצועי » קיבוץ אילת מחיר אילת – כל מה שצריך לדעת

קיבוץ אילת מחיר אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-06-07 01:17:00+02:00

מה זה קיבוץ אילת אילת?

קיבוץ אילת אילת הוא מקום ייחודי ויפהפה השוכן בקצה הדרומי ביותר של ישראל. מדובר בקהילה קטנה המונה כ-1,500 איש, והיא ידועה בנופי הים האדום המדהימים ובאטרקציות הרבות שבו. הקיבוץ נוסד בשנת 1949 ומהווה כיום יעד תיירותי פופולרי. הוא בית למגוון פעילויות, לרבות חוף ים, מרינה ומגוון מסעדות וחנויות.

קיבוץ אילת אילת מחירים

קיבוץ אילת אילת הוא מקום נהדר לבקר בו ממגוון סיבות, אך אחת הסיבות העיקריות היא המחירים. המחירים בקיבוץ סבירים ביותר ויכולים להוות דרך מצוינת לחסוך כסף ועדיין ליהנות מהיופי של האזור. להלן פירוט המחירים בקיבוץ אילת אילת:

דִיוּר

הלינה בקיבוץ אילת אילת משתלמת ביותר. יש מגוון רחב של בתי מלון ובתי הארחה זמינים, החל מתקציב ועד יוקרתי. המחירים נעים החל מ-100 שקל ללילה לחדר בסיסי ועד 500 שקל ללילה לסוויטה יוקרתית.

מזון

גם האוכל בקיבוץ אילת אילת מאוד משתלם. יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה באזור, החל מאוכל מהיר ועד אוכל משובח. המחירים נעים בין 10 שקלים לארוחה בסיסית ועד 50 שקלים לארוחה יוקרתית יותר.

פעילויות

קיבוץ אילת אילת הוא ביתם של מגוון פעילויות, החל משחייה ושנורקלינג ועד לטיולים רגליים ורכיבה על אופניים. המחירים לפעילויות משתנים, אך רוב הפעילויות במחירים סבירים. למשל, טיול שנורקלינג יכול לעלות גם 50 שקלים לאדם.

קיבוץ אילת אילת סיכום מחירים

קיבוץ אילת אילת הוא מקום נהדר לבקר בו ממגוון סיבות, אך אחת הסיבות העיקריות היא המחירים. המחירים בקיבוץ סבירים ביותר ויכולים להוות דרך מצוינת לחסוך כסף ועדיין ליהנות מהיופי של האזור. הלינה בקיבוץ אילת אילת משתלמת ביותר, כאשר המחירים נעים החל מ-100 ש"ח ללילה לחדר בסיסי ועד 500 ש"ח ללילה לסוויטה יוקרתית. גם האוכל בקיבוץ אילת אילת משתלם מאוד, המחירים נעים בין 10 שקלים לארוחה בסיסית ועד 50 שקלים לארוחה יוקרתית יותר. לבסוף, הפעילויות בקיבוץ אילת אילת במחירים סבירים, כאשר המחירים נעים החל מ-50 שקלים לאדם לטיול שנורקלינג.

טבלת מחירי קיבוץ אילת אילת

דִיוּר מזון פעילויות
100 – 500 שקל 10 – 50 שקל 50 שקל

תשובות ושאלות

מה טווח המחירים ללינה בקיבוץ אילת אילת?

טווח המחירים ללינה בקיבוץ אילת אילת נע בין 100 ל-500 ש"ח ללילה.

מה טווח המחירים לאוכל בקיבוץ אילת אילת?

טווח המחירים לאוכל בקיבוץ אילת אילת נע בין 10 ל-50 שקלים לארוחה.

מה המחיר לפעילויות בקיבוץ אילת אילת?

המחיר לפעילויות בקיבוץ אילת אילת נע לרוב בסביבות ה-50 שקלים לאדם.

דילוג לתוכן