דף הבית » מידע מקצועי » רויאל פארק אילת מחיר – מדריך מקיף

רויאל פארק אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-06-07 23:20:00+02:00

רויאל פארק אילת – מלון יוקרתי בלב העיר

רויאל פארק אילת הינו מלון מפואר הממוקם בלב העיר, ומציע לאורחים חוויה ייחודית של נוחות ורוגע. המלון ממוקם במיקום מעולה, קרוב לחוף הים ולאטרקציות המרכזיות של העיר. המלון מציע מגוון חבילות והצעות לבחירת האורחים, מה שמבטיח שכל אחד יוכל למצוא את הלינה המושלם לשהותו.

החבילות וההצעות השונות ברויאל פארק אילת

רויאל פארק אילת מציע מגוון חבילות והצעות לבחירת האורחים. המלון מציע מגוון חדרים, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות יוקרתיות. האורחים יכולים גם לבחור מתוך מגוון חבילות, כמו חבילת הכל כלול, הכוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב, וכן גישה לספא ולמרכז הכושר של המלון. המלון מציע גם חבילות מיוחדות למשפחות, זוגות ונוסעים עסקיים.

מחירי חדרים סטנדרטיים

מחירי החדרים הסטנדרטיים ברויאל פארק אילת מתחילים מ-250 ₪ ללילה. החדרים הסטנדרטיים מצוידים בכל השירותים הדרושים, כגון מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה פרטי. החדרים כוללים גם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

מחירי סוויטות יוקרה

מחירי הסוויטות היוקרתיות ברויאל פארק אילת החל מ-500 ₪ ללילה. הסוויטות היוקרתיות מצוידות בכל השירותים הדרושים, כגון מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה פרטי. הסוויטות מגיעות גם עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. הסוויטות מגיעות גם עם גישה לספא ולמרכז הכושר של המלון.

מחירי חבילות הכל כלול

מחירי חבילות הכל כלול ברויאל פארק אילת החל מ-800 ₪ ללילה. חבילת הכל כלול כוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב, כמו גם גישה לספא ולמרכז הכושר של המלון. החבילה כוללת גם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

מחירי חבילות משפחתיות

מחירי החבילות המשפחתיות ברויאל פארק אילת החל מ-600 ₪ ללילה. החבילה המשפחתית כוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב, וכן גישה לספא ולמרכז הכושר של המלון. החבילה כוללת גם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. החבילה כוללת גם הנחה מיוחדת לילדים.

שירותים ושירותים נוספים ברויאל פארק אילת

מלבד החבילות וההצעות הקיימות ברויאל פארק אילת, המלון מציע גם מגוון שירותים ושירותים נוספים. המלון מציע מגוון פעילויות, כגון שחייה, טניס ומגוון ספורט מים. המלון מציע גם מגוון טיפולי ספא, כגון עיסויים, טיפולי פנים ועוטפי גוף. המלון מציע גם מגוון מסעדות, ברים ובתי קפה, וכן מגוון חנויות ובוטיקים. רויאל פארק אילת הוא מלון יוקרתי המציע לאורחים חוויה ייחודית של נוחות ורוגע. המלון מציע מגוון חבילות והצעות לבחירת האורחים, מה שמבטיח שכל אחד יוכל למצוא את הלינה המושלם לשהותו. המלון מציע גם מגוון שירותים ושירותים נוספים, כגון שחייה, טניס, טיפולי ספא, מסעדות, ברים וחנויות. עם מיקומו המעולה והמתקנים היוקרתיים, רויאל פארק אילת הוא היעד המושלם לשהייה מרגיעה ומהנה.

דילוג לתוכן