דף הבית » חופים באילת » תפריט פאלם ביץ' אילת: השוואה מהירה

תפריט פאלם ביץ' אילת: השוואה מהירה

תפריט פאלם ביץ' אילת: השוואה מהירה

תפריט פאלם ביץ' אילת: השוואה מהירה

פאלם ביץ' אילת היא מסעדה פופולרית הממוקמת בלב העיר אילת. הוא מציע מגוון רחב של מנות, ממטבח ישראלי מסורתי ועד למנות בינלאומיות אהובות. התפריט נועד לתת מענה לכל הטעמים, והוא בטוח ישמח גם את האוכלים הבררנים ביותר. תפריט הדקל ביץ' אילת מחולק למספר קטגוריות הכוללות מנות ראשונות, סלטים, מנות עיקריות, קינוחים ושתייה. לכל קטגוריה יש מגוון אפשרויות לבחירה, והמחירים סבירים ביותר. המסעדה מציעה גם מגוון מבצעים, לרבות מבצעים יומיים ומבצעים עונתיים. המתאבנים בתפריט הדקל ביץ' אילת כוללים מגוון מנות ישראליות מסורתיות כמו חומוס, פלאפל וטחינה. יש גם מגוון רחב של מנות בינלאומיות, כמו נאצ'וס, ספרינג רולס וקוסדילות. גם הסלטים מגוונים, עם אפשרויות כמו סלט יווני, סלט קיסר וטבולה. המנות העיקריות בתפריט הדקל ביץ' אילת כוללות מגוון מנות ישראליות מסורתיות כמו שקשוקה, קבוב ושווארמה. יש גם מגוון של מנות בינלאומיות, כמו פסטה, פיצה והמבורגרים. גם הקינוחים מגוונים, עם אפשרויות כמו בקלאווה, עוגת גבינה וגלידה. המשקאות בתפריט הדקל ביץ' אילת כוללים מגוון משקאות ישראלים מסורתיים כמו ערק, קפה ותה. יש גם מגוון של משקאות בינלאומיים, כגון בירה, יין וקוקטיילים.

מְתַאֲבנִים

המתאבנים בתפריט הדקל ביץ' אילת מגוונים וטעימים. יש מגוון מנות ישראליות מסורתיות כמו חומוס, פלאפל וטחינה. יש גם מגוון רחב של מנות בינלאומיות, כמו נאצ'וס, ספרינג רולס וקוסדילות.

סלטים

גם הסלטים בתפריט הדקל ביץ' אילת מגוונים וטעימים. יש מגוון מנות ישראליות מסורתיות כמו סלט יווני, סלט קיסר וטבולה. יש גם מגוון מנות בינלאומיות, כמו סלט פסטה, סלט תפוחי אדמה וסלט כרוב.

מנות עיקריות

גם המנות העיקריות בתפריט הדקל ביץ' אילת מגוונות וטעימות. יש מגוון מנות ישראליות מסורתיות כמו שקשוקה, קבוב ושווארמה. יש גם מגוון של מנות בינלאומיות, כמו פסטה, פיצה והמבורגרים.

קינוחים

גם הקינוחים בתפריט הדקל ביץ' אילת מגוונים וטעימים. יש מגוון מנות ישראליות מסורתיות כמו בקלאווה, עוגת גבינה וגלידה. יש גם מגוון מנות בינלאומיות, כמו טירמיסו, קרפים ובראוניז.

מַשׁקָאוֹת

גם המשקאות בתפריט הדקל ביץ' אילת מגוונים וטעימים. יש מגוון משקאות ישראלים מסורתיים כמו ערק, קפה ותה. יש גם מגוון של משקאות בינלאומיים, כגון בירה, יין וקוקטיילים.

השוואה מהירה

קטגוריה מנות ישראליות מנות בינלאומיות
מְתַאֲבנִים חומוס, פלאפל, טחינה נאצ'וס, ספרינג רולס, קוואסדילה
סלטים סלט יווני, סלט קיסר, טבולה סלט פסטה, סלט תפוחי אדמה, קולסלאו
מנות עיקריות שקשוקה, קבבס, שווארמה פסטה, פיצה, המבורגרים
קינוחים בקלאווה, עוגת גבינה, גלידה טירמיסו, קרפים, בראוניז
מַשׁקָאוֹת ערק, קפה, תה בירה, יין, קוקטיילים

תפריט הדקל ביץ' אילת בטוח ישמח את כל הטעמים. בין אם אתם מחפשים מטבח ישראלי מסורתי או מאכלים בינלאומיים, בתפריט יש משהו לכל אחד. המחירים גם סבירים מאוד, מה שהופך אותה לאופציה נהדרת לבילוי לילי. אז אם אתם מחפשים ארוחה טעימה בעיר אילת, הקפידו לבדוק את תפריט הדקל ביץ' אילת.

דילוג לתוכן