דף הבית » מוצרי אפל » אפל – מדריך מקיף

אפל – מדריך מקיף

אפל – מדריך מקיף

היכרות עם אפל

אפל בע"מ היא חברת טכנולוגיה רב-לאומית אמריקאית שבסיסה בקופרטינו, קליפורניה, אשר מעצבת, מפתחת ומוכרת מוצרי אלקטרוניקה, תוכנות מחשב ושירותים מקוונים. זוהי אחת החברות בעלות הערך בעולם וחברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם לפי הכנסות. אפל ידועה בשל מגוון המוצרים שלה, כולל ה-iPhone, iPad, Mac, Apple Watch ו-Apple TV.

היסטוריה של אפל

אפל נוסדה על ידי סטיב ג'ובס, סטיב ווזניאק ורונלד וויין באפריל 1976 כדי לפתח ולמכור מחשבים אישיים. המוצר הראשון של החברה היה ה-Apple I, מחשב שעוצב ונבנה בעבודת יד על ידי Wozniak. אחרי ה-Apple I הגיע ה-Apple II, אחד ממחשבי המיקרו המצליחים הראשונים בייצור המוני. אפל יצאה לציבור בשנת 1980 להצלחה כלכלית מיידית. בתחילת שנות ה-80, הציגה אפל את המקינטוש, המחשב האישי הראשון הכולל ממשק משתמש גרפי ועכבר. המקינטוש הפך לפופולרי את מהפכת הפרסום השולחני של שנות ה-80 עם הוספת מדפסת ה- LaserWriter. בשנות ה-90 הציגה אפל את ה-iMac, מחשב ה-All-in-one לצרכן הראשון.

מוצרי אפל

מערך המוצרים של אפל התרחב משמעותית מאז ימיה הראשונים. החברה מייצרת כעת מגוון רחב של מוצרי אלקטרוניקה, כולל ה-iPhone, iPad, Mac, Apple Watch ו-Apple TV. אפל גם מייצרת תוכנה, כולל מערכות ההפעלה macOS ו-iOS, נגן המדיה של iTunes, דפדפן האינטרנט Safari וחבילות היצירתיות והפרודוקטיביות iLife ו-iWork.

שירותי אפל

בנוסף למוצרי החומרה והתוכנה שלה, אפל מציעה גם מגוון שירותים, כולל iTunes Store, App Store, Apple Music, Apple Pay, iCloud ו-AppleCare. חנות iTunes היא חנות מדיה דיגיטלית המאפשרת למשתמשים לרכוש ולהוריד מוזיקה, סרטים, תוכניות טלוויזיה ועוד. חנות האפליקציות היא פלטפורמת הפצה דיגיטלית לאפליקציות סלולריות. Apple Music הוא שירות הזרמת מוזיקה. Apple Pay הוא שירות תשלום נייד וארנק דיגיטלי. iCloud הוא שירות אחסון בענן ומחשוב ענן. ו-AppleCare הוא שירות תמיכת הלקוחות של אפל.

סיכום

אפל היא אחת החברות בעלות הערך בעולם וחברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם לפי הכנסות. החברה ידועה במגוון המוצרים שלה, כולל ה-iPhone, iPad, Mac, Apple Watch ו-Apple TV. אפל גם מייצרת תוכנה, כולל מערכות ההפעלה macOS ו-iOS, נגן המדיה של iTunes, דפדפן האינטרנט Safari וחבילות היצירתיות והפרודוקטיביות iLife ו-iWork. בנוסף למוצרי החומרה והתוכנה שלה, אפל מציעה גם מגוון שירותים, כולל iTunes Store, App Store, Apple Music, Apple Pay, iCloud ו-AppleCare. למידע נוסף על אפל, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן