דף הבית » חופים באילת » דולפינים ריף ביץ' בר אילת תפריט

דולפינים ריף ביץ' בר אילת תפריט

דולפינים ריף ביץ' בר אילת תפריט

ברוכים הבאים לדולפינים ריף ביץ' בר אילת

ברוכים הבאים לדולפינים ריף ביץ' בר אילת, בר חוף ייחודי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. בר חוף זה מציע מגוון רחב של אוכל ומשקאות טעימים, מושלם ליום על החוף או לבילוי לילי עם חברים. בין אם אתם מחפשים חטיף קל או ארוחה מלאה, דולפינים ריף ביץ' בר אילת יש משהו לכולם.

התפריט

דולפינים ריף ביץ' בר אילת מציע מגוון רחב של אוכל ומשקאות, החל מחטיפים קלים ועד לארוחות מלאות. התפריט כולל מגוון סלטים, כריכים, המבורגרים, פיצות ועוד. יש גם מגוון משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים, כולל בירה, יין וקוקטיילים.

סלטים

דולפינים ריף ביץ' בר אילת מציע מגוון סלטים, ביניהם הסלט היווני הקלאסי, הסלט הים תיכוני וסלט הקיסר. כל הסלטים עשויים מחומרי גלם טריים וניתן להגישם עם מגוון רטבים.

כריכים

התפריט כולל גם מגוון כריכים, כולל ה-BLT הקלאסי, נמס הטונה, והעטיפה של הירקות. כל הכריכים עשויים מחומרי גלם טריים וניתן להגישם עם מגוון תבלינים.

המבורגרים

דולפינים ריף ביץ' בר אילת מציע גם מגוון המבורגרים, ביניהם הצ'יזבורגר הקלאסי, ההמבורגר צמחוני והבורגר הודו. כל ההמבורגרים עשויים מחומרים טריים וניתן להגישם עם מגוון תבלינים.

פיצות

התפריט כולל גם מגוון פיצות, ביניהן פיצת הגבינה הקלאסית, פיצת הפפרוני והפיצה הטבעונית. כל הפיצות עשויות מחומרי גלם טריים וניתן להגיש אותן עם מגוון תוספות.

מַשׁקָאוֹת

דולפינים ריף ביץ' בר אילת מציע גם מגוון משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים, לרבות בירה, יין וקוקטיילים. הבר מציע גם מגוון מיצים, משקאות מוגזים ומשקאות לא אלכוהוליים אחרים. בין אם אתם מחפשים חטיף קל או ארוחה מלאה, דולפינים ריף ביץ' בר אילת יש משהו לכולם. עם המגוון הרחב של האוכל והמשקאות, זהו המקום המושלם לבלות יום על החוף או בילוי לילי עם חברים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

דילוג לתוכן