דף הבית » מידע מקצועי » יו ספלאש אילת מחיר – מה שאתה צריך לדעת

יו ספלאש אילת מחיר – מה שאתה צריך לדעת

2023-04-26 16:32:00+02:00

יו ספלאש אילת: פארק מים לכל הגילאים

יו ספלאש אילת הוא פארק מים הממוקם בעיר אילת, ישראל. הפארק הזה הוא מקום נהדר למשפחות וחברים לבלות יום של כיף בשמש. ביו ספלאש אילת יש מגוון רחב של אטרקציות, ממגלשות מים מרתקות ועד נהרות עצלנים מרגיעים. יש משהו לכולם ביו ספלאש אילת. הפארק מחולק לשני חלקים: הפארק המרכזי ופארק הילדים. בפארק המרכזי יש מגוון אטרקציות, ביניהן בריכת גלים, נהר עצל ומספר מגלשות מים. פארק הילדים מיועד לילדים צעירים יותר וכולל בריכה רדודה, מיני מגלשה ומשטח התזה.

יו ספלאש אילת מחירים

יו ספלאש אילת מציעה מגוון אפשרויות כרטיסים למבקרים. הפארק מציע כרטיסים ליום אחד, כרטיסים למספר ימים וכרטיסים עונתיים. כרטיסים ליום בודד זמינים למבוגרים ולילדים. כרטיסים למבוגרים עולים 99 ש"ח וכרטיסים לילדים 79 ש"ח. כרטיסים למספר ימים זמינים ליומיים, שלושה וארבעה ימים. כרטיסים ליומיים עולים 179 ש"ח למבוגרים ו-149 ש"ח לילדים. כרטיסים לשלושה ימים עולים 249 ₪ למבוגרים ו- 209 ₪ לילדים. כרטיסים לארבעה ימים עולים ₪299 למבוגרים ו-₪249 לילדים. ניתן לרכוש גם כרטיסי עונה. כרטיסי כניסה למבוגרים עולים ₪399 וכרטיסי עונתי לילדים 299 ₪.

הנחות ומבצעים מיוחדים

יו ספלאש אילת מציעה הנחות ומבצעים מיוחדים למבקרים. הפארק מציע הנחות לקבוצות של 10 ומעלה וכן הנחות לאנשי צבא ואזרחים ותיקים. קבוצות של 10 ומעלה יכולות לקבל 10% הנחה על כרטיסים. אנשי צבא ואזרחים ותיקים יכולים לקבל 20% הנחה על כרטיסים. הפארק מציע גם מבצעים מיוחדים לאורך כל השנה. הצעות אלו כוללות הנחות על כרטיסים וכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 3.

עמלות נוספות

בנוסף למחירי הכרטיסים, ישנן עמלות נוספות שעל המבקרים להיות מודעים להן. עמלות אלו כוללות חניה, השכרת לוקרים ורכישת מזון ומשקאות. חניה ביו ספלאש אילת עולה 20 ₪ לרכב. השכרת לוקרים עולה ₪20 לוקר. רכישת מזון ומשקאות אינן כלולות במחיר הכרטיס ויש לרכוש בנפרד.

סיכום

יו ספלאש אילת הוא מקום נהדר למשפחות וחברים לבלות יום של כיף בשמש. הפארק מציע מגוון אטרקציות, ממגלשות מים מרתקות ועד לנהרות עצלנים מרגיעים. יו ספלאש אילת מציעה מגוון אפשרויות לכרטיסים, לרבות כרטיסים ליום אחד, כרטיסים למספר ימים וכרטיסים עונתיים. הפארק מציע גם הנחות ומבצעים מיוחדים לאורך כל השנה. בנוסף למחירי הכרטיסים, על המבקרים להיות מודעים לעמלות נוספות, כגון חניה, השכרת לוקרים ורכישת מזון ומשקאות.

דילוג לתוכן